Beantwoord

Betaal voor een zenderpakket die gratis bij Compleet is

  • 24 May 2019
  • 6 reacties
  • 1242 keer bekeken

Ik ben sinds 1 mei verhuisd en had voordeel bij mijn ouders op het vorige adres omdat zij kpn hebben. Nu heb ik op mijn nieuwe adres ook kpn tv en internet aangevraagd. Maar het gratis zenderpakket wordt niet gerekend en ik sta nog steeds als compleet op het vorige adres terwijl in mijn gegevens wel het nieuwe adres staat. Ik betaal nu voor een zenderpakket die ik gratis zou krijgen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 May 2019, 12:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wilmy, Wat leuk dat je op jouw nieuwe adres ook hebt gekozen voor KPN! KPN Compleet heeft vast en zeker mee gespeeld om tot deze keuze te komen. Zou je jouw mobiele nummer, je nieuwe postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe het zit en je aanmelden voor KPN Compleet.
Bedankt voor je reactie @Marina_ Ik heb het ingevuld op mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wilmy, Zojuist heb ik je compleet voordelen geactiveerd op je nieuwe adres. Nu staat alles goed! Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
@wilmy, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hoi @Marina_ volgens mij klopt het zo inderdaad. Denk dat er alleen nog 9,95 verrekend moet worden die nu teveel betaald is?
Reputatie 7
Badge +19
Dit wordt automatisch verrekend nu je KPN Compleet bent. Mocht dit niet het geval zijn wanneer je jouw factuur ontvangt, laat je het dan weten? Dan zorg ik er alsnog voor dat die kosten verrekend worden.

Reageer