Beantwoord

bij wissel naar foxsport ben ik dan andere zenders kwijt

  • 7 April 2019
  • 10 reacties
  • 336 keer bekeken

Ik overweeg te wisselen van zenderpakket via kpn compleet zodat ik dan de eredivisie kan kijken via foxsport maar ben ik dan alle overige zenders kwijt ? Kortom heb ik dan alleen foxsport of heb ik dan nog meer zenders en zo ja welke zenders ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 April 2019, 16:05

Bekijk origineel

10 reacties

Als ik je goed begrijp ben je KPN compleet klant en zou je nu Fox Sport willen als gratis compleet pakket dan raak je in principe het Pluspakket kwijt tenzij je deze tegen extra kosten(€9.99?) wil behouden.
1 keer per maand kan je wisselen
https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm
ja dat is mij wel duidelijk maar heb ik dan alleen nog fox sports of ook nog andere zenders ?
Je hebt dan het basispakket aangevuld met fox sports.
Hier vind je de nodige zenderlijsten https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kooreman, Wanneer je jouw Compleet voordeel omzet van het Pluspakket naar FoxSports ontvang je naast het basispakket de FoxSports Eredivisie zenders die je kunt vinden op kanaal 221,222 en 223. Wat op deze pagina staat, verdwijnt wanneer je het pluspakket omzet naar Fox Sports Eredivisie. Je kunt het zenderpakket van KPN Compleet omzetten in MijnKPN, maar ik kan dit ook voor je doen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Galdor68, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
@Marina_ ik heb inderdaad geen vragen je zal @Kooreman bedoelen 😉
@Marina_ Dank voor uw reactie het is mij nu duidelijk. ik zal komend weekend laten weten wat we gaan doen.
Als je wisselt naar Fox Sports voor het KPN Compleet pakket dan raak je onderstaande zenders en de opnamen daarvan kwijt. Ook pluspakket on demand heb je dan niet meer: via 202 en via menu>on demand>pluspakket.

36 Eurosport 2 HD
…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T
…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG
73 RTL Lounge BG/T
74 RTL Crime BG/T
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG
…MUZIEK
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Brava HD
202 Pluspakket on demand aanbod
…EROTIEK
653 Meiden van Holland Hard HD
654 Babes TV HD

Bovenstaande gecopieerd van Breedbeeldweetjes.
Reputatie 7
Badge +19
@Galdor68, klopt! 😆Foutje!!

Reputatie 7
Badge +19
@Marina_ Dank voor uw reactie het is mij nu duidelijk. ik zal komend weekend laten weten wat we gaan doen.

@Kooreman, Is prima 🙂 Ook als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.

Reageer