Black Friday Deals KPN 2022

  • 10 November 2022
  • 45 reacties
  • 10491 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 2
Badge

Ai, ik zie leuke black friday aanbiedingen van Youfone en Simyou… maar waar blijft ‘moedertje’ KPN? Het is dat ik mijn abonnement in september verlengt heb, maar volgend jaar wacht ik tot black friday. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik elk jaar of om het jaar van provider wissel (blijf liever wel op het KPN netwerk) dan dat ik bij KPN blijf. Ik betaal (incl. kortingen) nu voor 3 GB net zo veel als ik zou betalen voor 16 GB bij Youfone!

Nu nog even van te voren nagaan of ik bij Youfone het pairbonding en eigen modem kan houden en er is voor mij geen enkele reden meer om bij KPN te blijven.

Hallo @Wouterie je hebt in september waarschijnlijk verlengd omdat je toen van een leuke aanbieding gebruik kon maken.

Verlengen is niet nodig als het geen voordeel voor je oplevert, je abo wordt dan een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand. Dus als je toen niet verlengd had, had je nu van een betere aanbieding gebruik kunnen maken, een leer voor een volgende keer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ai, ik zie leuke black friday aanbiedingen van Youfone en Simyou… maar waar blijft ‘moedertje’ KPN? Het is dat ik mijn abonnement in september verlengt heb, maar volgend jaar wacht ik tot black friday. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik elk jaar of om het jaar van provider wissel (blijf liever wel op het KPN netwerk) dan dat ik bij KPN blijf. Ik betaal (incl. kortingen) nu voor 3 GB net zo veel als ik zou betalen voor 16 GB bij Youfone!

Nu nog even van te voren nagaan of ik bij Youfone het pairbonding en eigen modem kan houden en er is voor mij geen enkele reden meer om bij KPN te blijven.

KPN is volgens mij de enige provider waarbij pairbonding beschikbaar is. Dus ik denk dat da gauw klaar is.

Wat betreft mobiel zijn Simyo en Youfone altijd al goedkoper dan KPN.

Reputatie 2
Badge

@Nick83 Nou, er staat geschreven dat het alleen mogelijk is via het KPN netwerk dus daarom heeft een provider die dat netwerk gebruikt mijn voorkeur. Maar ik vraag het uiteraard wel even na. Ik geb gewoon mijn eigen modem dus de techniek is het probleem niet.

Reputatie 2
Badge

@JanD nou, leuke aanbieding zou ik het niet direct noemen. Ik kom van Telfort en had meer data nodig. Ik had er geen zin in om alles uit te zoeken inclusief de overige abonnementen hier, maar dat ga ik dus volgend jaar anders doen.

Reputatie 2

Negatieve berichten zijn van abonnees positieve van KPN medewerkers 

Reputatie 7
Badge +30

Negatieve berichten zijn van abonnees positieve van KPN medewerkers 

Dat is zeker niet waar, Hans. Zoals al eerder gezegd zijn de enige KPN medewerkers in dit topic mijzelf en Jeroen. En daarnaast is Ik_Hussel een KPN monteur. Alle andere mensen die hier reageren zijn klanten, net als jij.

Reputatie 2
Badge

@Erik_Het is ook wel lastig hoor… is er niemand bij KPN die tijdens de black friday vergadering een keer iets zegt over het effect van dit soort acties op de ‘trouwe abbonees'? Ik heb nu het gevoel dat ik een jaar lang veel meer betaal dan wat het in werkelijkheid waard is voor KPN. Dat er stiekem best een TV af kan of (drie)dubbele data. Dat het eigenlijk de strategie van KPN is dat mensen vooral niet te lang klant blijven. Beetje dom, ik heb 3 abonnementen thuis en regel de boel bij mijn ouders… en ik ben volgend jaar echt weg als KPN niets doet met trouwe klanten. Ik snap niet hoe hier een positief verhaal uit kan komen zonder een persoonlijk belang bij KPN te hebben. Dus zo bekeken snap ik Hans' gevoel wel.

Reputatie 2

Mee eens Wouterie 

Goede middag,

 

De KPN monteur is vorige week langsgekomen om het Internet te activeren. Op de site staat dat ik daarna mijn Black Friday kado opgestuurd zou krijgen, alleen ik heb verder niks gehoord/gezien op mijn account. In MijnKPN staat niets en op m’n persoonlijke mail ook niet...

 

Wordt dat kado dan nog opgestuurd of moet ik hierover bellen?

 

Mvg,

L

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo @Laurens vdH binnen ongeveer  een week na activatie moet je je cadeau kunnen verwachten.

 

Reputatie 1

Jammer maar helaas. Ik moet genoegen nemen met 3 maanden gratis tv terwijl nieuwe klanten EN 7.50 euro combi korting krijgen terwijl ik maar 5 euro combi korting krijg voor mobiel EN kunnen kiezen voor tv soundbar etc…..ik ben weg. En kom pas weer terug wanneer ze weer een leuke aanbieding hebben. Jammer dat kpn hun vaste klanten als cash cows ziet.

Reputatie 2

Helemaal gelijk maar alle reacties die je krijgt van KPN zijn in belang van KPN en niet voor de trouwe klanten

Reputatie 1

Mannen, het heeft gewoon met afdeling Sales temaken.

Dat betekent klanten binnen trekken; het heeft niks met bestaande klanten temaken.

Des te meer KPN klanten kan scoren, des te beter; het houdt onze abonnementsprijs laag.

Tuurlijk. Zolang er meer blijven dan weggaan kunnen ze dit doen. Maar ik denk dat kpn hiermee heeeeeel veel zal wegjagen en er meer weggaan dan binnenkomen

Hoi Allemaal,

Of je gaat voor kwaliteit.
En betrouwbaarheid en natuurlijk service.
Erg tevreden, en ga ook niet weg.
Nog nooit gevraagd om korting.

Reputatie 1
Badge

Overigens was het in de afgelopen dagen wel mogelijk om telefonisch een korting te regelen voor bestaande abonees zie: [Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2022) - Aanbiedingen en kortingscodes - GoT (tweakers.net)

De actie loopt nog tot dit einde dit weekend.

 

Wat gaat KPN doen met bestaande klanten die al jaren bij jullie zitten. Zoals ik 48 jaar 

Helemaal niets

@Denise_  Het eerste bericht vermeld bij specificaties nog 43PUS7607/12.
Inmiddels kan er gekozen worden voor een 43PUS7608/12.

In het eerste bericht bij “Specificaties Philips UHD Smart TV” staat “SAPHI Smart TV“.
Dit klopt en zou ik ook graag zien staan bij “Kies je welkomstcadeau” op https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen
Nu staat er “Smart TV“ i.p.v. het specifiekere “SAPHI Smart TV “.

Reputatie 7
Badge +24

@VwDt dit is een topic van een jaar oud. Het is beter hier niet meer op te reageren. 

Reputatie 7
Badge +17

@VwDt Dit is een topic specifiek voor de Black Friday Deals van 2022. De deals waaraan jij refereert zijn de Weekend Deals. Dit zijn 2 totaal verschillende dingen. We gaan het openingsbericht daarom niet aanpassen.