Black Friday Deals KPN 2022

  • 10 November 2022
  • 45 reacties
  • 10479 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2022
Reputatie 7
Badge +17

Dit waren de Black Friday Deals van 2022. Heb je nog vragen m.b.t. deze deals, maak dan een eigen topic aan. Zo gauw er nieuwe Black Friday deals aan komen voor 2023, maken we hierover een nieuw topic aan.

De Black Friday Deals bij KPN zijn er weer. Wil je weten wanneer je jouw welkomstcadeau ontvangt, of heb je andere vragen over de levering? Lees dan snel verder. Benieuwd naar welke deals we dit jaar hebben? Je leest in dit topic alles over de aanbiedingen voor Internet/TV en Mobiel.

 

Black Friday deals voor KPN Thuis

Je kunt kiezen uit één van de volgende gratis welkomstcadeaus bij een nieuw KPN Thuis abonnement:

  • Philips 43” Ultra HD Smart TV (t.w.v. 499,-);
  • Philips Soundbar (t.w.v. 399,-);
  • SuperWifi punten (t.w.v. 199,-);
  • 12 maanden voor 35,- per maand
Philips 43” Ultra HD Smart TV (43PUS7607//12)

 

Philips Soundbar (TAB8505/10)

 

Black Friday deals voor KPN Mobiel

Ook voor KPN Mobiel hebben we een aantal mooie acties. Zo betaal je bijvoorbeeld geen aansluitkosten bij een nieuw mobiel abonnement! Kijk voor het actuele aanbod en alle mobiele acties op kpn.com/shop.

 

Levering Black Friday welkomstcadeau

Levering Philips UHD Smart TV en Philips Soundbar

Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de Philips UHD Smart TV of Philips Soundbar? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix. Na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

 

Levering SuperWifi

Heb je gekozen voor de 2 SuperWifi punten? Deze worden geleverd bij het installatiepakket.

Volg de status van jouw bestelling via de bestelstatus. Log in met jouw KPN account of maak er 1 aan als je deze nog niet hebt.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?

De acties voor Internet en TV gelden alleen voor nieuwe klanten. De acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.

We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:

  • HBO Max 3 maanden gratis;
  • Opnemen pakket, Duits pakket, Hindi pakket, Turks pakket, Erotiek pakket, Gay pakket of ESPN Compleet de eerste 3 maanden gratis;
  • Pluspakket of Ziggo Sports Totaal 1 maand gratis; of
  • Film1 3 maanden 50% korting

Aanzetten doe je eenvoudig zelf via MijnKPN of via het iTV menu. Je kunt meerdere opties kiezen, maar je kunt een optie alleen gratis aanzetten als je deze nog niet in jouw pakket hebt zitten.

Goed om te weten: jouw gekozen extra opties eindigen niet automatisch bij afloop van de actieperiode. Je dient de optie zelf stop te zetten via MijnKPN. Wel ontvang je van ons één maand voor afloop van de actie een e-mail ter herinnering. Bevalt de optie niet, dan kan je deze tijdig stopzetten.

 

Ik heb het verkeerde welkomstcadeau gekozen. Kan ik nog ruilen?

Nee, je kunt niet van welkomstcadeau wisselen. Je kunt eventueel wel jouw aanvraag annuleren en opnieuw bestellen met het juiste cadeau.

 

Kan mijn welkomstcadeau op een ander adres geleverd worden?

Nee, dit is niet mogelijk. Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop de lijn is geactiveerd.


Ik heb gekozen voor de Philips UHD Smart TV of Philips Soundbar als welkomstcadeau, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

De welkomstcadeaus worden een werkdag na activatie van jouw diensten toegestuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.  Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau adviseren we je contact met Sidekix op te nemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

Is het inmiddels langer geleden dat jouw diensten zijn geactiveerd en heb je nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze telefonische klantenservice via 0800 0402 (gratis).

 

Ik was niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, wat nu?

Als je niet thuis bent op moment van levering, dan zal de bezorger eerst proberen jouw pakket bij de buren te leveren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar een PostNL-servicepunt bij jou in de buurt. In beide gevallen laat de bezorger een kaartje achter met een code. Met die code kan er via Track & Trace ingekeken worden waar het pakket is af te halen.

Het pakket wordt een week bewaard op het PostNL punt. Daarna gaat het pakket retour afzender. Als Sidekix (088 – 623 7006) het product retour heeft ontvangen, nemen zij contact met jou op om het verder af te handelen.

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL, wat nu?

Wat vervelend dat jouw pakket is zoek geraakt! Neem contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn welkomstcadeau is kapot/beschadigd, wat nu?

Vervelend dat jouw cadeau kapot of beschadigd is. Neem contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Meer informatie KPN SuperWifi

Kies je voor twee gratis KPN SuperWifi punten bij jouw nieuwe abonnement? KPN SuperWifi is dé oplossing voor goede en snelle wifi in huis. Met KPN SuperWifi creëer je, samen met het KPN modem, de KPN Thuis app en de KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel wifinetwerk.

Deze deal direct scoren? Kijk dan snel op kpn.com. Of wil je graag eerst meer lezen over KPN SuperWifi? Neem dan gerust het topic over gebruik en installatie van KPN SuperWifi door.

 

Specificaties Philips UHD Smart TV (43PUS7607/12)

  • Beeldschermdiagonaal: 43 inch (108 cm)
  • 4K Ultra HD LED
  • SAPHI Smart TV
  • Dolby Vision beeld
  • Dolby Atmos geluid

 

 

Specificaties Philips Soundbar (TAB8505/10)

  • 2.1 kanaals Max 240W
  • Subwoofer afmetingen; 122 x 403 x 300mm
  • Soundbar afmetingen; 900 x 57 x 110mm
  • Dolby Atmos
  • Spotify Connect, Bluetooth en Apple AirPlay 2
  • 4K-doorgang. 2 HDMI-inangen en 1 Optische ingang

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Reputatie 2

Wat gaat KPN doen met bestaande klanten die al jaren bij jullie zitten. Zoals ik 48 jaar 

Reputatie 1

Kpn vind bestaande klanten een goed verdien model. Ik ga maar eens om me heen kijken of ik kpn gedag kan zeggen.

Reputatie 7
Badge +12

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Mogelijk zou je al over kunnen op het kopernetwerk van KPN en als het glasvezel er ligt over gaan op het glas. 

Wat gaat KPN doen met bestaande klanten die al jaren bij jullie zitten. Zoals ik 48 jaar 

Inderdaad, leuke verlengabo’s voor thuis en mobiel of extra leuke kortingen op artikelen uit de shop of gratis data enz.enz.

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Mogelijk zou je al over kunnen op het kopernetwerk van KPN en als het glasvezel er ligt over gaan op het glas. 

Helaas niet, het gaat om nieuwbouw waar geen koper meer ligt.

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Mogelijk zou je al over kunnen op het kopernetwerk van KPN en als het glasvezel er ligt over gaan op het glas. 

Helaas niet, het gaat om nieuwbouw waar geen koper meer ligt.

Afsluiten op oud adres en in maart verhuizing doorgeven misschien een optie?

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Mogelijk zou je al over kunnen op het kopernetwerk van KPN en als het glasvezel er ligt over gaan op het glas. 

Helaas niet, het gaat om nieuwbouw waar geen koper meer ligt.

Afsluiten op oud adres en in maart verhuizing doorgeven misschien een optie?

Die constructie lijkt wel te werken ja, ik kan op het oude adres op koper een abonnement af sluiten en dan de datum ergens in februari zetten, om daarna gelijk een verhuizing door te geven. Het liefst vraag ik het op het juiste adres aan om dat gedoe qua verhuizen te voorkomen, maar het is een optie ja.

Als dit echt waar is, dan ben ik einde contract weg bij kpn. Voor bestaande klanten wordt helemaal niks gedaan, en nieuwe klanten krijgen zelfs een tv cadeau. 

Reputatie 2

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Hallo @Sjefman KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen/acties voor bestaande klanten. Houd daartoe de mail in de gaten.

Jij hebt in het verleden als nieuwe klant ook vast van een korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos door de steeds maar stijgende abo-prijzen.

Reputatie 2

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Hallo @Sjefman KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen/acties voor bestaande klanten. Houd daartoe de mail in de gaten.

Jij hebt in het verleden als nieuwe klant ook vast van een korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos door de steeds maar stijgende abo-prijzen.

 

Ik zou best graag eens een sigaar uit eigen doos willen roken, in plaats van ze weggegeven te zien worden. Misschien eens tijd om die sigaar uit de doos van een ander te gaan roken en over een paar jaar weer te kijken of er hier goede sigaren te krijgen zijn.

 

Helaas werkt de wereld tegenwoordig zo.

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Hallo @Sjefman KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen/acties voor bestaande klanten. Houd daartoe de mail in de gaten.

Jij hebt in het verleden als nieuwe klant ook vast van een korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos door de steeds maar stijgende abo-prijzen.

 

Ik zou best graag eens een sigaar uit eigen doos willen roken, in plaats van ze weggegeven te zien worden. Misschien eens tijd om die sigaar uit de doos van een ander te gaan roken en over een paar jaar weer te kijken of er hier goede sigaren te krijgen zijn.

 

Helaas werkt de wereld tegenwoordig zo.

In jouw wereld misschien, maar ik heb geen zin om indirect aan jouw cadeaus mee te betalen via een verhoging van de abo-kosten.

 

Reputatie 2

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Hallo @Sjefman KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen/acties voor bestaande klanten. Houd daartoe de mail in de gaten.

Jij hebt in het verleden als nieuwe klant ook vast van een korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos door de steeds maar stijgende abo-prijzen.

 

Ik zou best graag eens een sigaar uit eigen doos willen roken, in plaats van ze weggegeven te zien worden. Misschien eens tijd om die sigaar uit de doos van een ander te gaan roken en over een paar jaar weer te kijken of er hier goede sigaren te krijgen zijn.

 

Helaas werkt de wereld tegenwoordig zo.

In jouw wereld misschien, maar ik heb geen zin om indirect aan jouw cadeaus mee te betalen via een verhoging van de abo-kosten.

 

 

Beetje jammer, voor mij wilt u het niet, maar voor alle nieuwe abonnees wel.

Maar goed, we hoeven elkaar niet te overtuigen en dat gaat ook niet lukken en dat is helemaal prima. 

Ik wens u een fijn weekend.😊

Reputatie 2

Erg onvriendelijk en geen klantbindende opmerking van KPN en waarom geeft de KPN medewerker zijn naam niet vrij. Angst voor de baas dat hij iets gaat zeggen omdat hij zo bot reageert.

Reputatie 6
Badge +3

Mannen, het heeft gewoon met afdeling Sales temaken.

Dat betekent klanten binnen trekken; het heeft niks met bestaande klanten temaken.

Des te meer KPN klanten kan scoren, des te beter; het houdt onze abonnementsprijs laag.

Reputatie 7
Badge +8

KPN is een (beursgenoteerde) onderneming. Het primaire doel van een onderneming is gericht op het maken van winst.

Er is daarom geen enkele onderneming die gratis spullen of diensten weggeeft: de ‘gratis’ televisies voor nieuwe klanten of de ‘cadeautjes’ voor bestaande klanten, de kosten daarvan worden verdisconteert in, in het geval van kpn, de maandelijkse kosten van het abonnement.

 Gratis bestaat niet. Hetzelfde is te zien in de supermarkt. ‘Drie halen, twee betalen’ kan alleen doordat de op prijs van de twee artikelen die afgerekend moeten worden, een opslag zit waardoor de derde ‘gratis’ is.

Reputatie 1

Ik snap nooit zo goed het commentaar dat er niks voor vaste klanten gedaan word. Op het moment dat mijn contract afloopt neem ik even contact op met KPN en vraag naar een leuk aanbod. Wanneer ik niet tevreden ben met het aanbod probeer ik het later gewoon nog een keer en vaak krijg ik gewoon 6 maand korting. Wie wil er tegenwoordig nog een “welkomscadeau", welke je via je abonnement gewoon betaald? Ik heb liever 6 maand korting dan een tv, maar dat is persoonlijk. Overstappen naar een andere provider kan altijd, maar of het daar beter is….

Krijg je een e-mail met een volgende stuk er in. Dat de televisie onderweg is maar zie hieronder het stuk tekst er bij….

 

Nieuwste model tv
Door de grote vraag naar onze Snelpakkers en een wereldwijd tekort aan chips is de beloofde tv helaas niet meer op voorraad. Maar je hebt geluk: je ontvangt daardoor het nieuwste model van de 43” Philips UHD Smart TV.
 

 

 

welk model is het misschien wil ik die wel helemaal niet ?! Kan er niemand info geven mbt tot welk model het dus is geworden ?

 

Ik snap nooit zo goed het commentaar dat er niks voor vaste klanten gedaan word. Op het moment dat mijn contract afloopt neem ik even contact op met KPN en vraag naar een leuk aanbod. Wanneer ik niet tevreden ben met het aanbod probeer ik het later gewoon nog een keer en vaak krijg ik gewoon 6 maand korting. Wie wil er tegenwoordig nog een “welkomscadeau", welke je via je abonnement gewoon betaald? Ik heb liever 6 maand korting dan een tv, maar dat is persoonlijk. Overstappen naar een andere provider kan altijd, maar of het daar beter is….

Mocht je ooit iemand aan de lijn krijgen… Probeer het al dagen maar krijg het idee dat het nooit een goed moment is om überhaupt contact te krijgen...

Reputatie 7
Badge +28

Krijg je een e-mail met een volgende stuk er in. Dat de televisie onderweg is maar zie hieronder het stuk tekst er bij….

 

Nieuwste model tv
Door de grote vraag naar onze Snelpakkers en een wereldwijd tekort aan chips is de beloofde tv helaas niet meer op voorraad. Maar je hebt geluk: je ontvangt daardoor het nieuwste model van de 43” Philips UHD Smart TV.
 

 

 

welk model is het misschien wil ik die wel helemaal niet ?! Kan er niemand info geven mbt tot welk model het dus is geworden ?

 

@MehmetA 

Snelpakker: Philips UHD Smart TV t.w.v. 499,-

Specificaties 

Philips UHD Smart TV 43 inch (43PUS7607/12)

  • Beeldschermdiagonaal: 43 inch (108 cm)
  • 4K Ultra HD LED
  • SAPHI Smart TV
  • Dolby Vision beeld
  • Dolby Atmos geluid

bron : https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet/#info

Reputatie 7
Badge +30

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de Black Friday aanbieding als de installatie pas in feb/mrt 2023 ligt? Op dat moment ligt er namelijk pas glasvezel, ik kan wel voorbestellen maar dan krijg ik de Black Friday aanbieding niet te zien.

Mogelijk zou je al over kunnen op het kopernetwerk van KPN en als het glasvezel er ligt over gaan op het glas. 

Helaas niet, het gaat om nieuwbouw waar geen koper meer ligt.

Afsluiten op oud adres en in maart verhuizing doorgeven misschien een optie?

Die constructie lijkt wel te werken ja, ik kan op het oude adres op koper een abonnement af sluiten en dan de datum ergens in februari zetten, om daarna gelijk een verhuizing door te geven. Het liefst vraag ik het op het juiste adres aan om dat gedoe qua verhuizen te voorkomen, maar het is een optie ja.

Zoiets zou kunnen, maar dan moet je wel het abonnement op het oude adres eerder laten ingaan, @F1b3r. Je kunt namelijk pas een verhuizing doorgeven als je een volledig opgeleverd abonnement hebt. En je wilt een verhuizing toch wel een week of 3 voor de geplande verhuisdatum aan ons doorgeven. 

 

Erg onvriendelijk en geen klantbindende opmerking van KPN en waarom geeft de KPN medewerker zijn naam niet vrij. Angst voor de baas dat hij iets gaat zeggen omdat hij zo bot reageert.

Welke opmerking doel je op, @Hans Nijhout? Er is in dit topic voor mijn reactie nu nog niet door een KPN medewerker gereageerd (los van de reactie van Ik_Hussel, maar dat is een van onze monteurs). Alle andere mensen in dit topic zijn klanten, net als jij.

 

Krijg je een e-mail met een volgende stuk er in. Dat de televisie onderweg is maar zie hieronder het stuk tekst er bij….

Nieuwste model tv
Door de grote vraag naar onze Snelpakkers en een wereldwijd tekort aan chips is de beloofde tv helaas niet meer op voorraad. Maar je hebt geluk: je ontvangt daardoor het nieuwste model van de 43” Philips UHD Smart TV.

welk model is het misschien wil ik die wel helemaal niet ?! Kan er niemand info geven mbt tot welk model het dus is geworden ?

Dit kun je navragen bij onze logistieke partner Sidekix, @MehmetA. Contactgegevens staan in de mail, en in het startbericht van dit topic. 

Reputatie 2

Erik

Moet je teruglezen

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb even teruggelezen @Hans Nijhout maar ik zie nergens behalve de antwoorden van mijn collega Erik een KPN medewerker hier reageren. Het staat leden van het forum vrij om te reageren op wat anderen hier posten en zij hoeven zeker niet hun naam vrij te geven Elk forumlid mag zelf weten onder welke naam hij of zij post hier op het forum. 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt KPN, de prijs van mijn thuis abonnement stijgt al jaren, blijkbaar om de nieuwe klanten gratis televisie’s cadeau te doen. En wat krijg je als vaste klant? Een maandje Ziggo sport gratis. 

 

Fijn om te weten hoe je als klant gewaardeerd wordt.  

Hallo @Sjefman KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen/acties voor bestaande klanten. Houd daartoe de mail in de gaten.

Jij hebt in het verleden als nieuwe klant ook vast van een korting of cadeau geprofiteerd, dat blijft KPN niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos door de steeds maar stijgende abo-prijzen.

 

Ik zou best graag eens een sigaar uit eigen doos willen roken, in plaats van ze weggegeven te zien worden. Misschien eens tijd om die sigaar uit de doos van een ander te gaan roken en over een paar jaar weer te kijken of er hier goede sigaren te krijgen zijn.

 

Helaas werkt de wereld tegenwoordig zo.

In jouw wereld misschien, maar ik heb geen zin om indirect aan jouw cadeaus mee te betalen via een verhoging van de abo-kosten.

 

De cadeaus voor nieuwe klanten zoals de tv bijv. die betaal je wel degelijk aan mee aan nieuwe klanten, en gratis bestaat niet, ergens moet het vandaan komen en KPN heeft veel vaste klanten.