Beantwoord

Combikorting niet actief op nieuw sim only abonnement

  • 24 March 2023
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Helaas is de beloofde korting niet toegepast bij het afsluiten van een extra Sim only unlimited abonnement. Kan iemand daar naar kijken?

De 10 euro korting werd wel vermeld tijdens het bestelproces, omdat ik al internet van kpn heb.

 

Dank en groet,

Ron

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 March 2023, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rvr3 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro (geen tien euro) korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

 

Dank Noordzee voor jouw antwoord.

Ik ben nu 10 euro ‘te veel’ gefactureerd. 
Abonnement kosten 36,43  (+ 25 euro eenmalig).

Terwijl 26.50 werd weergegeven op de bestel site

Op de voordelen pagina zie ik dat er een voordeel actief is op een ander mobiel nummer, van mijn vrouw: 

Combivoordeel – Korting op Mobiel (5 euro)



Krijg ik daarom geen korting op de sim only? Als dat zo is dan had dat vermeld mogen worden tijdens het bestelproces.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Rvr3 ,

Je hoort op jouw eigen nummer ook een korting te ontvangen. Vraag die aan op deze website:

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Wat betreft het hoge bedrag: De eerste keer wordt vaak een termijn in rekening gebracht die langer is dan één maand. In de specificatie zou je de precieze periode moeten kunnen terugvinden. 

Bedankt @Noordzee.

 

Het is gelukt om de 7.50 korting te activeren op het nieuwe nummer.

“Binnen 2 werkdagen gaan je KPN Compleet voordelen in. Je ontvangt hierover een sms of e-mailbericht.”

Ik zie de korting verder nog niet terug in MijnKPN. Maar waarschijnlijk moet ik 2 dagen wachten en zal het bij de volgende factuur zichtbaar zijn.

De verwarring zat hem in dat ik *beide* mobiele nummers moest invullen bij het combivoordeel aanmeld formulier.

Dank voor de hulp!

Per ongeluk m’n eigen bericht als ‘beste antwoord’ gemarkeerd… lijkt alsof ik dit niet ongedaan kan maken.

Reputatie 7
Badge +8

@Rvr3 Heb je ook gekeken naar de periode van de factuur? 
Deze is waarschijnlijk net meer als een maand en daarom dus ook hoger.

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het gelukt is. 👍🏽 Het" Beste Antwoord" wordt nog wel door een moderator aangepast.  

Reputatie 7
Badge +17

@Rvr3 ik wil toch het beste antwoord zo laten staan. Omdat andere mensen die dit topic lezen hiermee het best geholpen zijn.