Beantwoord

Combivoordeel Disney+ niet automatisch toegepast

  • 10 February 2023
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Gister heb ik op mijn bestaand pakket van kpn (Tv, internet, en mobiel) gelezen dat je profiteert van combivoordeel EN de maandelijkse entertainment korting, wanneer men deze combineert.

 

Gister heb ik dus Disney+ gekocht bij KPN, en zie bij de beschrijving staan:
“We geven elke maand maximaal 1 keer 5 euro Entertainmentkorting per klant. Het maakt dus niet uit hoeveel entertainmentkorting je in je abonnement hebt” 

 

Nu heb ik nergens de entertainment voordeel kunnen “ accepteren” of aanklikken. Contact gehad met een medewerker van KPN, en die vertelde dat ik al combikorting krijg op mijn huidig pakket. En dat Disney+ toevoegen mij geen extra korting geeft en geen recht heb op entertainment korting. 

Hier heb je volgens de beschrijving van KPN wel recht op.

 

Graag zou ik willen weten wat ik hieraan kan doen, zodat ik toch deze geadverteerde korting krijg.

 

Met vriendelijke groet,

Kevin.

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 February 2023, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ambise ,

Als ik meerdere entertainmentopties kies, krijg ik dan meer korting?

Nee, je krijgt 1 keer € 5,- entertainmentkorting. Dit staat los van het aantal entertainmentopties die je hebt.

bron : 

 

Op de website van KPN staat dit: Krijg ik korting als ik Disney+ bij KPN bestel?

Met Disney+ bij KPN krijg je elke maand tot 12,50 korting als je Internet, Mobiel en Disney+ combineert. 

Deze korting bestaat uit tot 7,50 korting op mobiel. Ook krijg je 5,- Entertainmentkorting, als je dit nog niet voor een andere entertainmentdienst gebruikt.

bron : 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/disneyplus.htm

Onderin bij de "Vragen over Disney+" 

Ik ben het wel met je eens dat het bovenin die websitepagina duidelijker vermeld moet worden. 

Ik ga dit aan KPN doorgeven als een verbetervoorstel.  

@Noordzee 
Bedankt voor je snelle reactie!


Mijn excuses, maar ik ben bang dat ik het niet helemaal begrijp.

Wat je beschrijft heb ik inderdaad gelezen.

Maar dan heb ik nog steeds geen entertainment korting gekregen. Dit is nmlk mijn eerste entertainment “pakket” die ik koop. Dus dan zou ik toch gekwalificeerd moeten zijn voor deze korting? (puur de entertainment korting)

 

Zojuist nogmaals de door jou geplaatste link goed doorgelezen. Maar hieruit begrijp ik inderdaad dat ik iedere maand nu 5 euro korting zou krijgen.

 

Al klant bij KPN?

Heb je al Internet (en TV) of Mobiel bij KPN? Zet dan Disney+ makkelijk aan in MijnKPN. Heb je meerdere KPN producten? Combineer Internet, Mobiel en Disney+ en ontvang elke maand 5,- Entertainmentkorting.

  • Kijk de nieuwste releases, exclusieve Disney+ Originals en de beste klassiekers
  • Stream op maximaal 4 apparaten tegelijk
  • Kijk waar en wanneer je maar wilt met de Disney+ app

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Contact gehad met een medewerker van KPN, en die vertelde dat ik al combikorting krijg op mijn huidig pakket. En dat Disney+ toevoegen mij geen extra korting geeft en geen recht heb op entertainment korting. 

Hier heb je volgens de beschrijving van KPN wel recht op.

U cireert zelf van de KPN site:

...zie bij de beschrijving staan:
“We geven elke maand maximaal 1 keer 5 euro Entertainmentkorting per klant.

Dat is duidelijk toch? Geen extra korting als u die 5 euro korting al heeft via een ander entertainmentpakket. 

Reputatie 7
Badge +24

@Ambise welk abonnement heeft u? Heeft u een ouder abonnement? 

Voor Entertainmentkorting moet u wel een Hussel of nieuwer abonnement hebben.

@Nick83

Bedankt voor je snelle reactie.


Om even terug te komen op je 1e opmerking, Dat is inderdaad duidelijk vermeld. Vandaar dat ik het forum raadpleeg over de entertainmentkorting. (Zoals je ziet heb ik deze niet ontvangen) dit is wel mijn eerste pakket, waardoor ik er via de website “ recht”  op zou hebben.

 

Mobiele abonnement: TFT BelBundel 2018 2000/onbeperkt.

Internet en Interactieve TV met 2000Mb internet.

 

Verder zie ik geen benaming of betere specificatie staan.


 

Reputatie 7
Badge +28

@Ambise 

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Het kan ook zijn dat de aanvraag nog in behandeling is. 

@Noordzee

 

Nogmaals bedankt voor de geboden hulp!

De 5 euro combikorting staat al sinds het begin van mijn contract aan. Dit is tevens het enige voordeel dat ik zie staan. (dus niet het nieuwe entertainment pakket)

In de app van MijnKPN en de website, zie ik alleen mijn huidige abonnement staan. Omdat mijn disney+ pakket nergens bij staat, kan ik ook nergens de korting aanzetten of nakijken. 

 

Ook heb ik beide links die je stuurt, al meerdere keren gebruikt. er is niets bekend over dit voordeel en of entertainment pakket.

 

De aanvraag is niet in behandeling volgens een medewerker van KPN. En sterker nog, bestaat deze korting niet, alleen voor ESPN.

 

Heel raar allemaal.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

O, dan vermoed ik dat jij nog een hele oude abonnementsvorm hebt. Dan val je onder KPN Compleet. En dan geldt de entertainmentkorting niet. 

 

Op de huidige abonnementen kun je wel uit tien verschillende opties een entertainmentvoordeel kiezen. 

Je zou eventueel via 0800 - 0402 kunnen overstappen op de moderne abonnementsvorm. Maar let op : Dit is niet altijd voordelig. Eenmaal over? Dan kun je niet meer terug naar KPN Compleet. Je kunt op het schema hieronder alvast bekijken wat voor jou gunstiger is: Je huidige abonnement of het abonnement op de nieuwe voorwaarden.

 

 

Ik zie inderdaad bij mijn contract 2019 staan.

Vervelend dit. Dan weet ik wat me te doen staat. Bedankt voor de reacties!

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie inderdaad bij mijn contract 2019 staan.

Vervelend dit. Dan weet ik wat me te doen staat. Bedankt voor de reacties!

Even bellen naar KPN 0800-0402 en abonnement om laten zetten. Dan krijgt u ook nog andere ontvangers waarop u de Disney app kunt installeren. 

Edit: Ik zie nu dat Noordzee dit al verteld heeft 😄