Beantwoord

Combivoordeel niet geactiveerd

  • 4 March 2023
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds kort hebben we kleinzakelijk internet van KPN naast onze 2 kpn mobiele nummers.

Hiervoor zaten we bij Solcon en hadden daar Solcon Compleet Extras.

Nu willen we graag KPN combivoordeel krijgen, maar dat lijkt niet geactiveerd te kunnen worden?

Medewerker van de telefonische klantenservice zou het binnen 1 uur geactiveerd hebben maar we krijgen geen bevestiging noch voordelen.

Misschien kan een moderator hier helpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 March 2023, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @McMurdyy ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Helaas, via de laatste link naar MijnKPN krijg ik de foutmelding

U heeft geen thuis product gekoppeld aan uw account. U wordt teruggestuurd naar KPN ID

 

 

Via de eerste link kan ik onderaan het formulier invullen en dan krijg ik te zien:

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @McMurdyy, ik zie dat er het een en ander nog niet goed stond aan onze kant. Ik heb alles nu rechtgezet en je aangemeld. Als het goed is heb je daarover ook bericht gehad net!

Hoi @McMurdyy, ik zie dat er het een en ander nog niet goed stond aan onze kant. Ik heb alles nu rechtgezet en je aangemeld. Als het goed is heb je daarover ook bericht gehad net!

Inderdaad, het werkt nu. Hartelijk dank!