Beantwoord

Combivoordeel - Onterechte foutmelding "geen thuis product gekoppeld aan uw account"

  • 9 October 2023
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste lezers,

Ik heb in Mijn KPN thuis- en mobiele producten geregistreerd en probeer nu voor een nieuw afgesloten mobiel abonnement op hetzelfde adres Combivoordeel te activeren. Wanneer ik dit abonnement probeer aan te melden op https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm krijg ik de foutmelding: “U heeft geen thuis product gekoppeld aan uw account. U wordt teruggestuurd naar KPN ID.”

Hopelijk heeft een van jullie de oplossing voor dit probleem.

Groet

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 October 2023, 12:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @SjoerdJ, wat vreemd dat het niet lukt! Ik zie dat er nu een huishouden is, die bestaat uit jouw vaste diensten en twee mobiele nummers. Daar moet nu nog een derde nummer bij? Wil je dat derde nummer onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel plaatsen en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan voeg ik het nummer voor je toe. 

@Marcia_, bedankt voor het bericht. Het toe te voegen nummer staat nu onder de 'persoonlijke opmerkingen'.

Reputatie 7
Badge +30

Perfect, bij dezen is het nummer toegevoegd aan jullie huishouden!

Perfect, bij dezen is het nummer toegevoegd aan jullie huishouden!

Hartstikke bedankt, @Marcia_!

Reageer