Beantwoord

Creditering bevestiging

  • 8 August 2019
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Badge
Beste,
Wij zijn vanaf 26 juli klant bij KPN.
Bij het afsluiten van het contract hebben we het pluspakket toegevoegd, dit zou dan tevens het gratis pakket worden.
De medewerkster die ons heeft gebeld mbt de keuze voor een gratis pakket heeft echter Foxsport toegevoegd ipv het pluspakket.
Hiervoor zijn we naar de winkel gegaan en de medewerker heeft dit alsnog aangepast en een creditering aangevraagd van €9,99 mbt het pluspakket.
De factuur is inmiddels afgeboekt...deze stond al klaar en kon niet meer worden aangepast.
Wij willen graag weten of de creditering op de volgende factuur verwerkt zal worden, gezien we daar geen bevestiging van hebben gezien.
Mvg
Fam Weeda
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 10:43

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Passau25 financiële correcties worden in de regel met de volgende factuurperiode meegenomen en verrekend.
Badge
Dank voor je reactie Jan D.
De creditering was een verzoek vanuit de medewerker in de winkel.
Omdat we geen verdere bevestiging hebben gehad van dat crediteringsverzoek en de medewerker niet zeker wist of het uberhaupt gecrediteerd zal worden...heb ik de vraag op dit forum gesteld.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Passau25, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik snap dat je hier graag een bevestiging van krijgt, maar je kan er vanuit gaan dat dit helemaal goed komt. Maar voor de zekerheid wil ik het nog wel even voor je nakijken hoor 😉

Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dit gelukt is, dan ga ik voor je kijken!
Badge
Hallo Susan,
Dank voor je reactie...ik heb mijn forumprofiel aangevuld.
Ik hoor je graag.

Mvg Maaike de Snoo - Weeda
Badge
Goedemorgen, gister zou eea nagekeken worden mbt een creditering, echter heb ik niets meer vernomen hierover.
Graag hoor ik een reactie aub.
Reputatie 7
Badge +21
@Passau25, ik was vrijdag niet aanwezig vandaar mijn verlate berichtje 😉 Per 2 augustus is het Fox Sports pakket omgezet naar het Pluspakket. Omdat hier 1 dag tussen zat, zal je de kosten terugkrijgen van het Pluspakket vanaf 2 augustus. Het zal dus op de factuur van september helemaal goed staan met de kortingen! Mocht toch blijken dat er iets fout is gegaan, dit kan natuurlijk altijd gebeuren, trek dan opnieuw even aan mijn mouw!
Badge
Dankjewel Susan voor je terugkoppeling, we wachten de factuur van September af.
Nog een fijne zondag verder.

Groetjes Maaike de Snoo

Reageer