Beantwoord

Entertainment korting niet actief op factuur?

  • 13 February 2023
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Onlangs Netflix opgezegd en via KPN aangevraagd om zodoende de entertainment korting te krijgen,  zoals deze is aangeboden op het mobiele abonnement die is gekoppeld. Echter op de factuur is de entertainment korting niet verwerkt, hoe zet ik die aan? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 February 2023, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Casavios heb je binnen MijnKPN wel gekozen voor Netflix, waar de entertainmentkorting bij stond? Bij het aanpassen van je abo zie je een voorbeeldberekening hoe het wordt nà de wijziging en daar hoort dan de entertainmentkorting bij te staan, als dat er niet bij stond heb je te snel op akkoord geklikt, vermoed ik.

 

@JanD Dankjewel voor je snelle antwoord. Netflix waar de entertainment korting bij staat? Ik heb nog een keer gekeken, maar die zie ik helemaal niet. Zal dus waarschijnlijk om onduidelijke reden een vast abonnement hebben waarop het niet geldt. Maar waarom maken ze dan reclame dat je er gebruik van moet maken bij je nieuwe mobiele abonnement? 

Reputatie 7

Heb je jouw mobiele telefoonnummer wel aangemeld voor combivoordeel?

Dat kan je doen via deze site.

Yes, beide mobiele nummers en vaste aansluiting hebben combi voordeel.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Casavios, als je internet en tv hebt en ook mobiel, dan behoor je de voordelen te krijgen. Mits je aan alle voorwaarden voldoet. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is met de entertainmentkorting. 

Beste @Jeroen_dB , we hebben inderdaad al jarenlang internet, televisie en 2 mobiele nummers via kpn. Dus volgens mij komen we ook in aanmerking, maar vreemd genoeg krijgen we het niet. Hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb even gekeken voor jou @Casavios. Ik zie op de facturen dat al geruime tijd CombiVoordeel 5 euro actief is. Dit Combivoordeel wordt ook in mindering gebracht. Er is verder niet nog een extra entertainmentkorting van toepassing. 

@Jeroen_dB Bedankt voor het uitzoeken. Mag ik dan afsluiten met de opmerking dat het wellicht onduidelijk op de rekeningen staat / gecommuniceerd wordt? Bij de mobiele facturen wordt het combivoordeel genoemd, hetgeen logisch is. Bij de factuur van de vaste aansluiting wordt het ook combivoordeel genoemd, terwijl dat dus eigenlijk entertainmentkorting is. Als wij alle entertainment zouden opzeggen, zou deze combivoordeel op de vaste aansluiting verdwijnen (ga ik van uit). Het vermoeden is nu (door de naam combivoordeel) dat het een voordeel is uit de combinatie met mobiel op het vaste contract, maar dat blijkt dus entertainment korting te zijn.