Beantwoord

Entertainmentkorting is niet actief

  • 13 January 2023
  • 12 reacties
  • 203 keer bekeken

Die entertainmentkorting is bij helemaal niet op de fatuur verwerkt. Kan je daar weer achteraan gaan in het  doolhof dat ‘service’ heet bij KPN

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 January 2023, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @mjak , maak je wel gebruik van een pakket waarmee je de entertainmentkorting kunt verrekenen?

Ja, netflix. Plus ik heb TV/Internet en mobiel

Hallo @mjak heb je netflix via KPN inclusief entertainmentkorting aangeschaft?

KPN zegt dat entertainmentkorting automatisch verrekend wordt. Niet dus. In mijn geval is netflix account verhangen van netflix naar kpn. Conform de kpn instructies.

Hallo @mjak je moet in MijnKPN bewust kiezen voor een pakket waar bij staat dat daar die korting voor geldt, als het rekenvoorbeeld juist is inclusief de korting kan je voor akkoord klikken en bestellen.

 

Het is fijn dat er hier mensen zijn die de moeite nemen om forensisch onderzoek te doen in baggerberg van kpn dienstenaanbod. Dank Jan! Maar dit soort trucs is eigenlijk de schaamte voorbij. Netflix bij KPN dus maar weer opgezegd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mjak. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je geen Entertainment korting ontvangt. Wanneer je een KPN Hussel internet/TV abonnement combineert met een KPN Mobiel abonnement hoor je wel Entertainment korting wel te ontvangen. Ik kijk dit graag voor je na. Wil je daarvoor jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hallo @Vikash en @mjak krijgen we hier nu een Babylonische spraakverwarring? Ik combineer ook een thuis- met mobiel abo en zie op mijn facturen ook geen Entertainmentkorting staan. Mijn inziens omdat ik geen tv-pakket heb gekozen waar die korting voor geldt en ook dan pas in werking treedt bij het bestellen van zo'n tv-pakket.

Dan behoor ik op de factuur te zien tv pakket X €10 -/- Entertainmentkorting €5,-, netto kosten pakket X €5,-.

 

@Vikash ik heb mijn gegevens in het profiel aangepast

@JanD in mijn geval zou mijn pakket (netflix) wel recht moeten geven op de korting, denk niet dat er spraakverwarring is, maar geen ideewatdan wel de oorzaak is

Reputatie 7
Badge +21

@mjak Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Je neemt op dit moment een oud Telfort abonnement af dat is overgezet naar KPN. Helaas ontvangt je geen Entertainment korting bij een oud Telfort abonnement.  Helaas kan ik je hierin niet verder helpen. Wanneer je jouw abonnement wijzigt naar een Hussel Abonnement ontvang je pas een Entertainment korting

 

@JanD Je krijgt 5 euro entertainment korting als het naast jouw Hussel internet/tv ook een van de volgende pakketten neemt:

Spotify

Series en Films (Pluspakket)

ESPN

Film 1

Netflix

Hallo @Vikash dat lijkt dan bij @mjak niet helemaal goed te gaan.