Beantwoord

Entertainmentkorting niet actief voor Spotify

  • 14 February 2023
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

We hebben 2 telefoonnummer en een internet + tv pakket bij KPN inclusief Spotify, alleen wordt de entertainment korting (€5,-/mnd) niet verekend op de factuur. In mijn KPN geeft ie wel aan dat we dit hebben. Wanneer ik met een medewerker probeer te bellen geeft ie wat vage dingen door waar ik op moet klikken die ik niet zie in mijn scherm. Daarna hangt ie zonder iets te zeggen de telefoon op, briljante klantenservice! Weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 February 2023, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ardaan ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een Hussel abonnement? Of de nieuwste abonnementsvorm?

Bij de oudere abonnementen is entertainmentkorting niet van toepassing. 

Reputatie 7
Badge +19

Ben je eruit gekomen met de uitleg van @Noordzee hierboven @Ardaan

Ja is gelukt, bedankt voor jullie reacties!