Beantwoord

Entertainmentkorting niet verwerkt op eerste factuur

  • 3 March 2023
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Hi, op mijn eerste factuur zijn de voordelen niet verwerkt oa 5 euro korting op Netflix en pluspakket gratis. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 March 2023, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @JessieK! Welkom op het forum.

Wil je bevestigen dat je wel bericht hebt gekregen dat de voordelen zijn aangezet?

Het aanmaken van de bevestiging gaat via een bestelling. De eerste factuur wordt aangemaakt als je pakket actief wordt. Pas daarna loopt de bestelling voor de voordelen door. Dit betekent dat niet altijd deze voordelen op de eerste factuur staan. 

Zolang je bevestiging hebt gekregen dat de voordelen aan staan zie je ze met terugwerkende kracht op de tweede factuur. 🙂

Alle informatie staat ook overzichtelijk uitgelegd op onze kennisbankpagina over Combivoordeel

Hi, ik heb geen bevestiging ontvangen dat de voordelen aangezet zijn. Als ik het aanmeldformulier invul, krijg ik de mededeling dat het niet gelukt is om aan te melden. In mijn kpn onder voordelen zie ik alleen mobiele telefoonnummers staan maar het thuis abonnement niet. 

Reputatie 7
Badge +17

@JessieK dan wil ik graag even voor je kijken wat het probleem daarmee is. Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Maak daarnaast nog een screenshot van de foutmelding en plaats die hier. 

Laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan zorg ik dat de aanmelding in orde wordt gemaakt.

 

Done 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

@JessieK ik heb de aanmelding voor je gedaan. Wil je hier laten weten of je dit per e-mail bevestigd hebt gekregen?

Ik heb dit bevestigd gekregen inderdaad. Dank voor je hulp! Gr.