Beantwoord

Entertainmentkorting Spotify wordt op de facturen niet in mindering gebracht

  • 3 February 2023
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Husselkorting wordt niet verwerkt op de factuur (entertainmentkorting Spotify). Dit terwijl dit wel tijdens het aangaan van het contract is gecommuniceerd. We zijn inmiddels 3 facturen verder. Op de telefonische helpdesk zit geen kennis van zaken.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 February 2023, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum @Patrick_8. Ik help je graag op weg met je Entertainmentkorting, ik begrijp dat je dit mist op je factuur.

We doen ons best om de Combivoordelen automatisch te activeren zo gauw jouw abonnementen zijn gestart. Het komt soms voor dat het voordeel niet automatisch geactiveerd wordt. Dit kan je meestal gemakkelijk zelf nakijken en aanpassen. Ik ben benieuwd of je dit al gedaan hebt en zo niet, of het daarmee lukt:

Hoe zet ik Combivoordeel aan?

Wij zetten de voordelen voor je aan, daar hoef je niks voor te doen. Je ziet de voordelen terug op je factuur. Als je de Entertainmentkorting wilt gebruiken, moet je wel zelf een entertainmentoptie kiezen. De € 5,- korting op je internetabonnement verrekenen we dan automatisch.

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.