ESPN abonnement opeens niet meer gratis

  • 6 March 2023
  • 12 reacties
  • 155 keer bekeken

Ben de hele ochtend al aan het bellen met KPN. Wordt steeds doorverbonden. Na enige tijd valt de lijn dood. Mag ik weer een kwartier in de wacht en mijn probleem aan verschillende mensen uitleggen. Zou KPN gebruik maken van KPN telefoonlijnen…?

Probleem is dat mijn gratis ESPN abonnement ineens betaald is geworden na omzetten van mijn mobiele nummer. Mij is op 30-1 toegezegd dat dat hersteld zou worden. Zelfs in de telefoongesprekken van vanochtend wordt dat steeds door KPN medewerkers bevestigd. Maar zo krijg ik dat dus nooit voor elkaar..

Misschien toch maar zoeken naar een andere provider met betere service en bereikbaarheid?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk thuis abonnement heeft u? Wat staat er op de factuur? Alles-in-1 Standaard ofzo? Of Internet & TV? Of Hussel? 

Stamt je abonnement nog uit de tijd van Telfort, voor zover ik me kan herinneren kreeg men dan  gratis espn mits men ook een mobiel abo had bij Telfort.

Omdat je aangeeft dat je naar een andere mobiel provider bent overgestapt kan het zo zijn dat je espn niet meer gratis is.

ESPN kan alleen gratis i.c.m. Alles-in-1, Internet+TV of Hussel én een mobiel abonnement bij kpn. Dan is het Compleet zoals dat heette.

Bij een nieuw thuis abonnement van af 23 januari (Combivoordeel) wordt i.c.m. een mobiel kpn abonnement alleen het pluspakket gratis aangeboden.

Zie mijn bericht. KPN heeft mij toegezegd dat ze het zouden aanpassen. Ook dat werd op de momenten dat ik wel verbinding had diverse malen bevestigd. Staat los van of het wel of niet zou passen in het abonnement. Dat station zijn we al gepasseerd. Het is toegezegd. Ik heb nog steeds een combi met mobiel nummer (alleen een ander nummer).
 

Inmiddels al overgestapt naar Youfone. Ik heb er genoeg van elke keer te moeten bellen en eruit geknikkerd te worden.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Eus59 en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet zo fraai. Als er wordt toegezegd dit te herstellen, dan dient dat natuurlijk wel te worden nagekomen en ik begrijp uit jouw bericht dat dit niet het geval was. Dat is teleurstellend en je mag heus beter van ons verwachten. In je laatste bericht geef je aan dat je bent overgestapt naar Youfone. Ik had het natuurlijk graag anders gezien maar uiteraard respecteer ik je keuze. Weet ook dat je natuurlijk altijd weer welkom bent. Hopelijk wil je ons een nieuwe kans geven mocht het bij je nieuwe provider om wat voor reden dan ook toch niet goed bevallen. 

Inmiddels al overgestapt naar Youfone.

Toch wel opvallend dat je dan overstapt naar een provider waar je gewoon het ESPN Compleet pakket betaald moet afnemen. Gezien je klacht hier.

Maar goed. Geniet van je nieuwe provider.

Meneer van de KPN: Wat KPN had moeten doen is de klant terug bellen op het moment dat de lijn wegvalt. Die gaat niet twee keer proberen om weer in contact te komen. Het houdt ergens op.

Meneer PeterG: Bij Youfone is ESPN Compleet gratis als je een combi hebt met een mobiel nummer. Eigenlijk net zoals bij KPN/Telfort ooit het geval was. Dus niet zo heel opvallend.

Die informatie had ik niet gevonden op de website van Youfone. Maar dat is mooi.

Reputatie 7
Badge +24

...

 

Heb je al onder (i) gekeken, Nick83 ?

Ik krijg het ff niet gevonden (wat jij in screenshot hebt). En mijn postcode / adres ga ik daar echt niet invullen.

Reputatie 7
Badge +24

Heb je al onder (i) gekeken, Nick83 ?

Ik krijg het ff niet gevonden (wat jij in screenshot hebt). En mijn postcode / adres ga ik daar echt niet invullen.

Ik kan het nu ook niet meer vinden. Ik kwam er via google op. Misschien nog een oude pagina ofzo.

Reputatie 7
Badge +12

Meneer van de KPN: Wat KPN had moeten doen is de klant terug bellen op het moment dat de lijn wegvalt. Die gaat niet twee keer proberen om weer in contact te komen. Het houdt ergens op.

Meneer PeterG: Bij Youfone is ESPN Compleet gratis als je een combi hebt met een mobiel nummer. Eigenlijk net zoals bij KPN/Telfort ooit het geval was. Dus niet zo heel opvallend.

Hoi @Eus59, ik begrijp wat je zegt maar in de praktijk is dit lang niet altijd mogelijk. Er zijn helaas momenten dat het dusdanig druk in de lijn is, dat men simpelweg niet de ruimte heeft om klanten terug te bellen. Ik snap echt dat het vervelend is wanneer de verbinding wegvalt maar je kunt ons altijd terugbellen op hetzelfde gratis nummer.