Beantwoord

ESPN pakket gratis bij KPN Compleet?

  • 4 November 2022
  • 5 reacties
  • 856 keer bekeken

Reputatie 1

Hi, ik heb sinds vandaag internet en tv van KPN. Ik heb nu dus KPN Hussel, maar ik was al langer klant met mijn mobiel abonnement. Nu heb ik daar een vraagje over. Klopt het dat ik nu met KPN Compleet in aanmerking kom voor een gratis zender pakket zoals ESPN compleet? Ik zou namelijk graag het ESPN Compleet pakket hebben i.p.v. een gratis entertainment pakket. :)

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 November 2022, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Samoudhof ,

Je krijgt het pluspakket gratis. En daarnaast eventueel vijf euro korting op een entertainmentpakket. Je hebt namelijk KPN Hussel als thuisabonnement.
KPN Compleet wordt al een aantal jaren niet meer aangeboden bij nieuwe thuisabonnementen. Dat je al langer een mobiel abonnement hebt, is niet bepalend voor de voorwaarden van je thuisabonnement. 
 

Het ESPN-pakket is overigens wel één van de entertainmentpakketten die je kunt kiezen voor de korting: 

 

Vraag voor de zekerheid wel even de voordelen aan. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 1

@Noordzee okee thanks voor je snelle reactie. Ik ga er komende week even achter aan. Ik ben sinds kort op mezelf gaan wonen en mijn moeder heeft nog gratis een ESPN compleet pakket lopen, maar zij kijkt geen voetbal. Weet jij of het mogelijk is dit naar mijn account over te zetten naar mijn adres?😌

Nee, @Samoudhof , kan niet overgezet. 

Je moeder heeft nog een oud abonnement Alles in 1 waar nog de keuze was tussen espn of pluspakket. 

Jij hebt het nieuwe abonnement Hussel waar je alleen pluspakket krijgt als je op hetzelfde adres ook een mobiel kpn abonnement hebt. Je zult espn dus echt alleen voor 12,99 per maand kunnen nemen. 

Je krijgt, indien ook mobiel abonnement bij kpn, wel 5 euro korting op het pakket. En 2,50 op je mobiele abonnement met 0, 3, 10 GB. Of meer bij meer mobiele data.

Je moeder zou in haar abonnement het pakket naar pluspakket kunnen wisselen. Daar zitten voor haar best aardige zenders in en on demand series en films. 

Reputatie 1

@PeterG en @Noordzee Okee thanks voor de info! Fijn weekend beiden!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Samoudhof 👍