Beantwoord

Extra korting mobiel mist sinds verhuizing

  • 20 January 2023
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Al jaren hebben mijn vriend en ik beide KPN mobiel en kpn internet + tv. 

Nu zijn wij vorige maand verhuisd, en hebben wij alleen nog KPN moiel en KPN internet thuis, in de winkel werd ons verteld dat als wij onze adressen zouden omzetten. De korting automatisch weer verrekend zou worden. Nu zie ik de kortingen van onze mobiele abonnementen inderdaad staan, maar de 7,50 mobiele korting helaas niet meer.

 

Zou iemand hier mee willen kijken?  

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2023, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Daanow1 ,

Probeer de beide nummers even opnieuw aan te melden. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Bedankt voor je reactie. Dit helaas al meermaals geprobeerd, helpt niks.. Het lijkt erop dat ze vanuit kpn gekoppeld moeten worden. Alleen bellen is onmogelijk ivm de lange wachttijd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Daanow1. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet lukt om zelf een Hussel huishouden aan te maken. Ik heb zojuist het Internet abonnement gekoppeld aan de mobiele nummer uit jouw KPN Forum profiel. 😊