Beantwoord

Factuur klopt niet, moet betalen voor gratis pluspakket

  • 11 August 2019
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Vandaag de factuur gekregen. Ik was verbaasd dat het pluspakket er meerder malen op staat. Ik heb nog tot 30 okt 2019 Telfort Mobiel dus zou het pluspakket gratis moeten krijgen. Dat zie ik ook staan op de factuur. Echter iets verder naar beneden staat het pluspakket nog eens vermeld. Eerst wordt er 8,38 van de factuur afgetrokken en vervolgens weer 5,16 bij opgeteld. Er klopt niets van de factuur. Hieronder de info van de factuur gekopieerd.

Periode 10 aug t/m 09 sep
Internet en TV Basis 52,50
Pluspakket 9,99
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -9,99
Duits Pakket 3,99
Sneller Internet 200/200 8,99
Sneller Internet 200/200 - korting zolang je abonnement loopt -4,00

Periode 15 jul t/m 09 aug
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -8,38
Periode 25 jul t/m 09 aug Pluspakket extra voordeel vanwege Telfort Mobiel 5,16
icon

Beste antwoord door TMG1961 11 August 2019, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Heb toch maar even gebeld omdat het me niet lekker zat. Heb tekst en uitleg gekregen en topic mag gesloten worden. was foutje op factuur, uiteindelijk in mijn voordeel, 3,22 lagere factuur deze maand. Heb maar gelijk een feestje georganiseerd 😂🤣😂

Topic mag gesloten worden.
Reputatie 7
Hallo @TMG1961, fijn dat het al duidelijk is geworden! Een foutje op de factuur in jouw voordeel is nooit weg natuurlijk, het klinkt bijna als een kanskaart in Monopoly 😁