Beantwoord

Familielid verhuist; hoe geef ik dit door i.v.m. Combivoordeel?

  • 25 January 2023
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Een familielid die in het combivoordeelpakket zit, verhuist met behoud van haar eigen mobiele nummer. Je kan een adreswijziging doorgeven, maar dat geldt alleen voor het huisadres van de familie. Hoe geef je een adreswijziging door voor een familielid die haar mobiel meeneemt, terwijl het adres van de “familie” hetzelfde blijft? 

icon

Beste antwoord door PeterG 25 January 2023, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi, welkom op het forum van kpn.

Staat het abonnement op die mobiele telefoon wel op de naam van dat bewuste familielid? Dan kan deze dat abonnement gewoon verhuizen (zeg maar):
Hij/zij kan dan een eigen MijnKPN / KPN ID maken en daar het abbonnement in zetten. Het verdwijnt dan automatisch uit het andere MijnKPN. In diens eigen MijnKPN vervolgens nog het adres van het abonnement aanpassen.

Als ook het IBAN gewijzigd moet worden waarvan het betaalt wordt dan beter wel even bellen.

Heeft de vertrekkende het abonnement niet op diens naam? Dan kan ie het abonnement overnemen van degene die het abonnement op naam heeft. En is het een contractovername. http://kpn.com/contractovername .

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Beste PeterG,

 

dank je wel voor je antwoord. Als ik het lees, dan kan het niet meer mis. Scheelt in ieder geval een hoop meer zoekwerk. Nogmaals dank.

 

Groet,

 

Marco