Beantwoord

Foutmelding bij aanmelden van mobiele nummer en missen van producten bij voordelen

  • 23 February 2023
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Sinds twee maanden geleden zijn wij overgestapt op KPN (reeds besteld sinds Black Friday i.v.m. de voordeelbundel van toen), voor internet, mobiel, vaste lijn en tv (alles op zelfde adres). Echter zien wij nog steeds niet alle voordelen staan op de voordelenpagina; er staan enkel twee mobiele nummers. Volgens mij missen er dus een paar onderdelen van de bundel bij de voordelen. Daarnaast kan ik mijn eigen nummer met onbeperkt internet niet toevoegen via de aanmeld pagina, hier krijg ik dan een fout melding. Ik kan dus ook mijn databundel niet delen nu.

 

Graag zien we zo spoedig mogelijk een oplossing.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 26 February 2023, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RobbertVsdfd en welkom op het forum! Allereerst raad ik je aan om ons kennisartikel over de Combivoordelen door te nemen:

Daar staat ook aan welke voorwaarden je moet voldoen en hoe je alles aan kunt melden voor de voordelen. Belangrijk hiervoor is dat:

  • Alle abonnementen op hetzelfde factuuradres geregistreerd staan
  • De abonnementen actief zijn inmiddels, de activatiedatum mag dus niet in de toekomst liggen

Mocht het hiermee nog niet lukken, wil je dan laten weten welke foutmelding je krijgt wanneer je je aanmeldt voor de Combivoordelen en of dit ook gebeurt wanneer je een andere webbrowser probeert?

Alle nummers staan op hetzelfde factuuradres en zijn reeds actief.

Bij het aanmelden krijg ik:

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Echter is dit nummer dus nog niet aangemeld en de onderstaande redenen zijn niet van toepassing.

Reputatie 7
Badge +17

Check @RobbertVsdfd. 

Ik zie dat je ook je forumprofiel al in hebt gevuld, dus ik heb het nummer eindigend op 096 nu aan de Hussel voordelen toegevoegd. Zodra dit aanmelden afgerond is ontvang je een e-mail en een SMS bericht dat het gelukt is, laat je weten of dit het geval is? 

Gelukt, thanks!