Beantwoord

Foutmelding KPN compleet aanmelding

  • 25 August 2019
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Mobiele nr is actief en zichtbaar in Mijn KPN maar ik kan nog geen MB's delen met dit nr. Bij aanmelding voor KPN compleet geeft hij zelfde foutmelding.

Kun je mij ook helpen met dit probleem?



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 August 2019, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +17
Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ellen van Veen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat het nog niet lukt om met een bepaald 06-nummer MB's te delen! Om dit uit te zoeken heb ik inderdaad wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, en het betreffende 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Ik hoor graag wanneer het gelukt is met aanvullen!
Reputatie 7
Badge +21
@Ellen van Veen, helaas heb ik nog geen gegevens ontvangen. Ben je inmiddels op een andere manier geholpen, of kan ik je hier nog bij assisteren? 🙂
Badge
Ik ben inmiddels via de KPN winkel geholpen. Bedankt voor de reactie.

Reageer