Beantwoord

Fox Sports Go kanalen 4, 5 en 6 niet te zien

  • 27 July 2019
  • 8 reacties
  • 354 keer bekeken

Onlangs zouden de kanalen van Fox Sport 4, 5 en 6 beschikbaar zijn gemaakt. Ik kan deze nog zien via de Fox Sports Go app. Via de Settop box lukt het wel.

De foutmelding die ik krijg is: Sorry geen toegang. Je moet ingelogd zijn met een actief Fox Sports Go-abonnement.

De kanalen 1, 2 en 3 zijn wel te zien via de Go app.
Is dit al bekend en wanneer wordt dit omgezet?
icon

Beste antwoord door Tycha 30 July 2019, 17:41

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, wel via de settopbox de 6 kanalen van Foxsport, maar bij Foxsport Go alleen de kanalen 1,3 en 5. Ik ben kpn compleet. Gaarne een oplossing.
Reputatie 1
Hallo,

Ik ben ook compleet kan op de settopbox alles zien van foxsport ( 1tm6) via de tv , via kpn itv op de pc ook geen probleem , ook op de telefoon app kpnitv , maar op foxsport zelf alleen de kanalen 1 tm 3 .

Dus dan kijk ik maar op de tv/ pc/ of via de telefoon.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Composer en @Albie en welkom terug @rol7007 🙂

Ik weet niet zeker of wij hier wat aan kunnen veranderen omdat wij die app niet maken. Het zal geen toeval zijn dat jullie hier alle drie last van hebben. Op Twitter bevestigt FOX Sports dat het moet werken: FOX Sports NL Webcare op Twitter: "Hi Steven. Via FOX Sports GO worden deze kanalen ook beschikbaar gesteld.… ". Ik maak er intern een melding van, laat het vooral ook aan FOX Sports weten als jullie de mogelijkheid hebben.
Dit klopt. Heb er contact over gehad met Fox Sports. Ze zijn hiervan al sinds 24 juli op de hoogte. Kreeg toen een antwoordmail, op opmerking van mij, dat voor klanten van KPN 4, 5 en 6 ook open gezet zou worden.

Maar:.... je kunt ze wel zien via KPN ITV app/website!!! 😃 go kpn 👍🏼

Jij loopt een jaar achter, @Albie Fox Sports eredivisie is al een heel jaar 1, 2 3.
Als je nu via FS Go alleen 1, 3 en 5 hebt heeft Fox Sports de aanpassing van een jaar geleden nog niet eens op je account doorgevoerd!
Ik heb hetzelfde probleem, wel via de settopbox de 6 kanalen van Foxsport, maar bij Foxsport Go alleen de kanalen 1,3 en 5. Ik ben kpn compleet. Gaarne een oplossing.
En de oplossing is: gebruik de KPN ITV app of website. Daar zijn ze wel alle 6 nu beschikbaar. (hier wel tenminste).
KPN heeft het dus wel voor elkaar.

Voor Fox Sports Go is Fox Sports verantwoordelijk en niet KPN. Ze zijn op de hoogte van de pakketwijziging bij KPN!
Reputatie 7
Badge +28
We hebben het ook doorgegeven aan FOX Sports. Ik geloof dat het inmiddels is opgelost, kunnen jullie alle zenders zien?
Reputatie 7
Badge +11
Ja @Joran , vanmiddag nog getest, zie ze allemaal 👍
Bedankt Joran@ ik heb ze nu ook alle 6.
Bedankt Joran. Ik kan de zenders nu ook zien.

Reageer