Beantwoord

Gaan de Compleet voordelen weer in als ik een nieuw mobiel abonnement toevoeg?

  • 24 March 2023
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo,

 

Onlangs heb ik een mobiel abonnement van kpn opgezegd waardoor mijn KPN Compleet voordelen zijn komen te vervallen. Wij hebben nog wel steeds het oude alles in 1 standaard abonnement voor internet, tv en telefonie thuis. Als ik een nieuw mobiel abonnement start op dit adres krijg ik dan deze oude kpn compleet voordelen weer? Gaat mij er vooral om of ik Espn compleet weer gratis zou krijgen of slechts 5 euro korting op entertainment opties zoals het voor nieuwe abonnementen geldt. Als ik de voorwaarden lees en dit forum topic (ESPN pakket gratis bij KPN Compleet? | KPN Community) klinkt het alsof je bij oude alles in 1 abonnementen in combinatie met een nieuw mobiel abonnement wel weer kpn compleet krijgt en dus gratis Espn. Hoor graag hoe dit zit. 

icon

Beste antwoord door PeterG 24 March 2023, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ja, die gaan weer in. 

Zoals die onder de voorwaarden van Alles in 1 vallen. 

Dus gratis pakket met keuze ESPN of Pluspakket. 

Entertainment korting hoort niet bij Alles in 1.

Dat zit bij het latere Hussel (niet meer verkrijgbaar) en het huidige abonnement (sinds 23 januari 2023). Wat helaas niet echt een naam heeft. Bij het huidige abonnement alleen pluspakket gratis in combinatie met mobiel abonnement. 

Dank voor de reactie dan weet ik genoeg