Beantwoord

Geen compleet meer sinds verhuizing, ESPN niet meer gratis?

  • 29 January 2023
  • 12 reacties
  • 129 keer bekeken

Goedemorgen, wij zijn vorig jaar verhuisd en zie nu dat ik geen KPN compleet meer heb en betaal voor ESPN.

Dit is toch gratis bij KPN compleet?

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 9 February 2023, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Suzanve72 en welkom op ons forum!

Het klinkt alsof jouw Combivoordeel op dit moment niet geactiveerd is, mogelijk door de verhuizing. Het is vooral belangrijk dat alle abonnementen (ook mobiel(e)) op je nieuwe adres geregistreerd staan. Dit kan je gemakkelijk nakijken via MijnKPN. Klopt dat allemaal maar staan je voordelen niet aan? Bekijk en activeer hier je voordelen.

 

Je leest hier alles over Combivoordeel bij KPN: 

 

Ik had dat al nagekeken en nu nog een keer maar mijn 06 nr en tv en internet staan op het zelfde adres

Reputatie 7
Badge +19

@Suzanve72 Goed dat je dat al nagekeken hebt. Dan kijk ik graag even met je mee. 

Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer en naam van de contractant? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.

Ik heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

@Suzanve72 Dankjewel, ik heb ze erbij gepakt! De voordelen staan aan zie ik, onderstaande Combivoordelen krijg je allemaal. Je vind ze terug op de facturen van jouw Thuis en Mobiele abonnementen. Door Combivoordeel heb je het Pluspakket gratis, en 5 euro Entertainmentvoordeel. Dat Entertainmentvoordeel is de korting die je krijgt op een zenderpakket naar keuze, zoals bijvoorbeeld ESPN. Je kunt het allemaal teruglezen op de al eerder genoemde pagina.

  • Combivoordeel – Entertainmentkorting
  • Combivoordeel – Korting Pluspakket
  • €5 extra korting
  • Dubbel zoveel data
  • Onderling MB’s delen
  • Gratis onderling bellen
  • Onderling MB’s delen
  • Gratis onderling bellen
  • Combivoordeel – Korting op Mobiel (7,50 euro)
Reputatie 7
Badge +9

@Alexandra ik zie dat de topic starter spreekt over  KPN Compleet en jij over Combivoordelen. Bij KPN Compleet kon je kiezen of ESPN gratis of KPN Pluspakket gratis. Wellicht dat hier de verwarring door komt. 

Reputatie 7
Badge +19

@Hoopvol Scherp van je :) Ja, dat zou inderdaad goed kunnen. Eerder bij oudere abonnementen was er inderdaad KPN Compleet. Deze voordelen waren anders, daar kan de verwarring van komen. Deze voordelen golden voor abonnementen van voor september 2019. @Suzanve72 Je leest de oude KPN Compleet voordelen hier terug. Zoals hierboven beschreven krijg je nu met jouw huidige abonnementen de nieuwere Combivoordeel voordelen.

Mijn abonnement is van ver voor 2019 maar ik begrijp dat als je verhuisd dit ineens vervalt? Ik heb nl. liever ESPN gratis en geen extra zender pakket want dat gebruiken wij niet

Reputatie 7
Badge +19

@Suzanve72 Ik zie dat je Thuis abonnement een Hussel 50 Mb abonnement is, sinds 29 januari. Er is op die datum ook een bevestiging van verstuurd per e-mail. Dat is een nieuw abonnement, waarbij de nieuwe Combivoordelen gelden. Vandaar dat het oude KPN Compleet voordeel niet meer actief is.

Dat Hussel abonnement waar ik niet om gevraagd heb, heb ik sinds november 2021 maar dat was ivm een verhuizing. 29 januari heb ik alleen aangepast van 100 mb naar 50 mb.

Reputatie 7
Badge +19

@Suzanve72 Ah, duidelijk. De voordelen die je krijgt hangen samen met wat voor abonnement je hebt. Daarom is 't belangrijk om de bevestiging goed na te kijken. Als je iets wijzigt, heb je 14 dagen bedenktijd. Dan kan je via onze klantenservice een wijziging laten annuleren als iets niet is zoals je had afgesproken of bedoeld. Ik zou je er graag mee helpen, maar we kunnen je de oude voordelen helaas niet teruggeven of terugzetten. Anders had ik dat graag voor je gedaan.

Ik had niet in de gaten dat het abonnement is gewijzigd na de verhuizing. Je uitleg is duidelijk.

Bedankt voor de informatie!