Beantwoord

Geen Compleet voordeel meer na verhuizing

  • 5 January 2023
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik heb na mijn verhuizing geen KPN-compleet korting meer op mn KPN-mobiel factuur.

Bij het doorgeven van mijn verhuizing is aangegeven dat deze wel zou blijven.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 January 2023, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Meijer247, welkom op ons forum! Het klinkt alsof een van de abonnementen nog met zijn (factuur)adres op het oude adres is blijven staan. Je kunt deze adressen controleren en wijzigen in je MijnKPN, als de adressen daar weer goed staan kun je je opnieuw aanmelden voor de korting op deze pagina: Nog geen voordelen? Meld je hieronder aan

Als dat niet lukt of je komt er niet uit kunnen mijn telefonische collega's bij 0800-0402 dit ook voor je wijzigen en/of aanzetten. 
Meer informatie over deze kortingen kun je hier vinden: