Beantwoord

Geen entertainmentkorting Netflix, hoe kan dat?

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Dag,

Ik heb zowel een mobiel abonnement en thuis internet/tv van KPN. Ik heb onlangs mijn Netflix account overgezet naar KPN om in aanmerking te komen voor 5 euro entertainmentkorting, maar ik zie deze korting nu niet terug op de factuur. Is daar iets fout gegaan? 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 January 2023, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @JvD82 heb de de entertainmentkorting misschien al voor een ander tv-pakket gebruikt? Entertainment korting van €5 kan maar 1 keer op 1 pakket.

 

Ha Jan, dank voor je antwoord. Ik heb geen andere aanvullende tv pakketten. Gewoon standaard tv en internet (en bellen maar dat gebruik ik niet) en een mobiel abonnement. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @JvD82, welkom op het KPN Forum!

Wat voor Internet en TV abonnement heb je? Entertainmentkorting is namelijk alleen mogelijk wanneer je een Thuis abonnement hebt van na 8 oktober 2019. En je deze natuurlijk combineert met een mobiel abonnement van KPN. Voor de voorwaarden en meer, zie:

Heb je een Thuis abonnement van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je geen Husselvoordelen maar KPN Compleet. En Entertainmentkorting is daar geen onderdeel van.