Beantwoord

Geen entertainmentkorting op Netflix

  • 15 February 2023
  • 19 reacties
  • 249 keer bekeken

Ik heb Netflix via KPN genomen en zie ook op mijn factuur geen entertainment korting. Ik heb wel KPN compleet. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 May 2023, 08:44

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sabke78, heb je al entertainmentkorting buiten Netflix voor een ander zenderpakket? Als dat namelijk het geval is krijg je niet nogmaals entertainmentkorting. 

Ik heb geen entertainmentkorting op mijn factuur staan. Dus niet dat ik weet. 

Reputatie 7
Badge +19

Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan kijk ik eens wat er met de entertainmentkorting aan de hand is. 

Ik heb mijn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het voor je nagekeken @Sabke78. Jij neemt bij KPN een Alles-in-1 Standaard abonnement af. Hierbij krijg je omdat je ook KPN mobiel hebt gratis het Pluspakket of ESPN Compleet. Entertainmentkorting is niet van toepassing helaas. 

Reputatie 1

Hi, 

ik heb ook nu netflix via kpn maar zie op de factuur geen korting. Andere entertainment maak ik nu geen gebruik. Wat doe ik niet goed? 

Reputatie 7

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Reputatie 1

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Ik heb Hussel 200 en tv en mobiel

Reputatie 7

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Ik heb Hussel 200 en tv en mobiel

Is jouw mobiele abonnement via deze site aangemeld voor combinatievoordeel?

Reputatie 1

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Ik heb Hussel 200 en tv en mobiel

Is jouw mobiele abonnement via deze site aangemeld voor combinatievoordeel?

Als ik via die site check dan zie ik alleen hussel en mobiel. Maar ik kom daar niet verder. Kan ook niets toevoegen. 

Reputatie 7

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Ik heb Hussel 200 en tv en mobiel

Is jouw mobiele abonnement via deze site aangemeld voor combinatievoordeel?

Als ik via die site check dan zie ik alleen hussel en mobiel. Maar ik kom daar niet verder. Kan ook niets toevoegen. 

Dus het onderstaande zie je niet op die site?

 

Reputatie 1

Welk type abonnement voor Internet en TV heb je van KPN?

Ik heb Hussel 200 en tv en mobiel

Is jouw mobiele abonnement via deze site aangemeld voor combinatievoordeel?

Als ik via die site check dan zie ik alleen hussel en mobiel. Maar ik kom daar niet verder. Kan ook niets toevoegen. 

Dus het onderstaande zie je niet op die site?

 

Dat zie ik wel en als ik dat invul en check krijg ik een foutmelding. Wrs omdat ik al aangemeld ben. En als ik dan naar mijn voordelen kijk dan krijg ik alleen combivoordeel kortingplus en korting op mobiel. Maar geen entertainmentkorting.  

Reputatie 7

Kan je eens een screenshot plaatsen van alleen (*) het kostenoverzicht op pagina 2 van de factuur voor jouw Internet en TV abonnement.

(*) Poets persoonlijke gegevens dus weg!

Reputatie 1

 

Reputatie 7

Heb jij jouw Netflix Basic abonnement begin mei omgezet in een Netflix standaard abonnement?

Reputatie 1

Heb jij jouw Netflix Basic abonnement begin mei omgezet in een Netflix standaard abonnement?

Ja klopt

Reputatie 7

Ik weet niet of je ook een combivoordeel krijgt op Netflix gecontracteerd via het mobiele abonnement.

Je doet er waarschijnlijk verstandig aan om jouw Netflix abonnement te verhuizen naar jouw abonnement voor de vaste aansluiting want daar krijg je sowieso €5,- combivoordeel.

Reputatie 7
Badge +19

De entertainmentkorting is alleen van toepassing op extra diensten zoals Netflix als je dit afneemt bij het tv en internetabonnement @Seijk319. Het is dus slimmer om dit uit jouw mobiele abonnement te halen en dan toe te voegen aan het Thuis abonnement. 

Reputatie 1

Telefonisch contact gehad en het is omgezet. Krijg alsnog mijn korting van vorige maand. Goed geregeld. 

Reageer