Beantwoord

Geen entertainmentkorting voor Netflix op factuur

  • 16 March 2023
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo, 

ik zie op mijn factuur geen entertainmentkorting voor Netflix.

volgensmij zou dat wel van toepassing moeten zijn.

groet, 

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 March 2023, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Entertainmentkorting ,

Ik ga ervan vanuit dat je nog geen vijf euro entertainmentkorting hebt lopen op een ander entertainmentpakket. Want je krijgt maar één keer die korting. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Ik heb wel een spotify lopen via KPN , is daarop die entertainmentkorting dan ook van toepassing?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb wel een spotify lopen via KPN , is daarop die entertainmentkorting dan ook van toepassing?

U krijgt maar 1 keer entertainmentkorting. Dus geen entertainmentkorting op Spotify en dan ook nog een 2de entertainmentkorting voor Netflix. 

Hallo, 

ik heb een mobiel abonnement, mijn vrouw ook, we hebben internet en tv thuis en ik heb spotify en  Netflix.

voor zowel spotify als voor Netflix betaal ik het volledige bedrag.

waar blijft de entertainmentkorting. Ik heb die bij het afsluiten van het contract niet kunnen instellen.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic.