Beantwoord

Geen hulp in winkel Zoetermeer bij aanmelden Compleet met XS4ALL

  • 26 May 2019
  • 3 reacties
  • 1229 keer bekeken

Gegroet,

Wij zijn vandaag naar de winkel gegaan om te vragen hoe we KPN compleet kunnen instellen.
Aan gezien we nu samen wonen , thuis hebben wij xs4all ( dochter onderneming ).

Mij werd verteld telefonisch tijdens mijn abonnement verlengen dat ik bij de KPN winkel verder geholpen kon worden om KPN compleet te bundelen , zo dat ik mijn korting kan behouden.

Enkel aangekomen in de winkel werden we begroet door een oudere dame die ons vertelde dat we maar naar de site van xs4all moeten gaan om dat te bundelen.

Wij vroegen het voor de zekerheid wederom , omdat uit ervaring dit eerder wel kon.
Mevrouw werd geïrriteerd en vertelde dat ze al 31 jaar in dienst werkt bij KPN en wel weet hoe het in elkaar zit.

Wij zijn de discussie niet verder aan gegaan en hebben thuis hulp gekregen van onze dochter.
Die heeft de KPN compleet geregeld via de site van KPN.

Nu ben ik erg vriendelijk geholpen met het verlengen van het abonnement en de verhuizing .
Enkel een behoorlijke domper gekregen in de klanten service in de winkel .

Mijn vraag is dan ook , kunnen jullie het ons ( de klant ) makkelijker maken om het in te stellen
( door middel van duidelijker instructie )
Of is het makkelijker om gewoon naar de KPN winkel te gaan, wat ons duidelijk niet beviel!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 May 2019, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ees, welkom hier.

Allereerst wil ik benoemen dat geen enkele collega dit hoort te doen, een dergelijk toontje aanslaan.

Verder zou ik het ook met een korrel zout nemen. In mijn familiekring bevindt zich ook iemand die al 25 jaar haar best doet om een fatsoenlijk schilderij te produceren, in het verleden is dit ook daadwerkelijk gebeurd. Maar smaken, trends en vooral mensen veranderen. Wat ooit in was kan nu zomaar uit zijn. Deze opmerking mag je, neen moet je, ook met een korreltje zout nemen. 😉 Is uiteraard als een geintje bedoeld. Ik doe mijn best om te achterhalen wie dit is geweest en om dit op een vriendelijke manier terug te koppelen. Dankjewel voor de melding, hier blijven we van leren.

Wat de aanmelding van Compleet betreft in combinatie met XS4ALL, dit gaat via deze website. XS4ALL thuis en mobiel via KPN. Ik vermoed dat je dochter door is verwezen vanuit de KPN website.

Of is het makkelijker om gewoon naar de KPN winkel te gaan, wat ons duidelijk niet beviel!

Dat zou altijd moeten kunnen en ik blijf geloven dat jullie volgende ervaring positiever zal zijn. En anders ga ik weer bezig met namen en rugnummers.

Nogmaals, bedankt voor de moeite die je hebt genomen om hier te posten.
Bedankt voor je reactie alex .
Doet ons goed vriendelijk te woord te woorden verstaan 👍🏻
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je reactie alex .
Doet ons goed vriendelijk te woord te woorden verstaan 👍🏻


Graag gedaan. Als we die vriendelijkheid kwijtraken zijn we nergens meer. Je weet me te vinden mocht ik nog iets voor jullie mogen doen.