Wij zijn vandaag naar de winkel gegaan om te vragen hoe we KPN compleet kunnen instellen.
Aan gezien we nu samen wonen , thuis hebben wij xs4all ( dochter onderneming ).
Mij werd verteld telefonisch tijdens mijn abonnement verlengen dat ik bij de KPN winkel verder geholpen kon worden om KPN compleet te bundelen , zo dat ik mijn korting kan behouden.
Enkel aangekomen in de winkel werden we begroet door een oudere dame die ons vertelde dat we maar naar de site van xs4all moeten gaan om dat te bundelen.
Wij vroegen het voor de zekerheid wederom , omdat uit ervaring dit eerder wel kon.
Mevrouw werd geïrriteerd en vertelde dat ze al 31 jaar in dienst werkt bij KPN en wel weet hoe het in elkaar zit.
Wij zijn de discussie niet verder aan gegaan en hebben thuis hulp gekregen van onze dochter.
Die heeft de KPN compleet geregeld via de site van KPN.
Nu ben ik erg vriendelijk geholpen met het verlengen van het abonnement en de verhuizing .
Enkel een behoorlijke domper gekregen in de klanten service in de winkel .
Mijn vraag is dan ook , kunnen jullie het ons ( de klant ) makkelijker maken om het in te stellen
( door middel van duidelijker instructie )
Of is het makkelijker om gewoon naar de KPN winkel te gaan, wat ons duidelijk niet beviel!
Beste antwoord door Alex_P
Bekijk origineel