Beantwoord

Geen KPN Compleet korting meer bij verhuizing

  • 20 April 2020
  • 8 reacties
  • 333 keer bekeken

Op de laatst ontvangen factuur is over de periode 1 maart - 31 maart geen KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting maar een toeslag van 5 euro over de periode 3 maart - 31 maart.

Onlangs zijn wij verhuisd, echter heeft het 3 maanden geduurd voordat de abonnement op het nieuwe adres waren geadministreerd. Mogelijk is dit de oorzaak?

Ik heb in deze periode meerdere SMS’jes ontvangen dat de KPN Compleet korting zou komen te vervallen, echter is het factuuradres nog steeds gelijk een het woonadres en zou de korting nog steeds van toepassing zijn.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 April 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Is er iemand die hier antwoord op kan geven?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het mobiele abonnement ook verhuist? 

Mijn mobiele abonnement staat ook op het nieuwe adres

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rinaldo86, ik heb KPN Compleet weer aangezet op jouw abonnement. Deze was volgens mij inderdaad komen te vervallen bij de verhuizing. Je krijgt hier nog weer een bevestiging van!

Bedankt. Ik heb per SMS een bevestiging gehad. Is het mogelijk om de laatste factuur te corrigeren aangezien het KPN Compleet voordeel ook over deze periode van toepassing had moeten zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem, ik heb het bedrag vergoed, dit wordt op je eerstvolgende factuur in mindering gebracht!

mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Hallo @Thomas , in plaats van een korting op de factuur is er op de nieuwe factuur een toeslag gerekend van 10 euro. Kan dit per direct aangepast worden?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Rinaldo86, excuses! Dat was volledig mijn fout.  Bij thuis abonnementen moeten correcties negatief ingediend worden en bij de mobiele abonnementen positief, dit had ik door elkaar gehaald!

Lang verhaal kort heb ik de vergoeding nu correct ingediend en het foutieve bedrag daar ook in meegenomen. Je krijgt een tussentijdse factuur waarmee je dit bedrag teruggestort krijgt. Dit duurt enkele werkdagen. Sorry voor het ongemak!