Beantwoord

Geen KPN Compleet nieuw nummer

  • 8 June 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb reeds KPN Compleet wegens tv, internet, vast + mobiel abonnementen voor mijn zoon. Ik heb op 28 mei tevens een mobiel abonnement afgesloten voor mezelf. In de KPN winkel hebben ze dit direct aangemeld voor KPN Compleet, gaven ze aan. Echter, ik zie dit niet terug in MijnKPN. Het nieuwe abonnement was wel al direct gekoppeld aan mijn KPN ID. Als ik het nieuwe nummer probeer toe te voegen aan KPN Compleet via de website van KPN, dan lukt dit niet.

Inmiddels is er een volle werkweek voorbij, maar nog altijd profiteer ik niet van de voordelen van KPN Compleet voor het nieuwe nummer. Kan dit goed gezet worden?

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Joran 10 June 2019, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Harald76! Dat kunnen we ongetwijfeld rechtzetten. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en het ontbrekende 06-nummer? Die laatste kun je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Alle vakjes waar "privé" bij staat zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk. Als je een reactie stuurt zodra je profiel is aangevuld zorg ik dat dit wordt geregeld.
Ik de gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De aanvraag stond er wel in maar ik heb het nu per direct afgerond. Alle Compleetvoordelen zijn nu ook voor dit nummer actief. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen, laat het weten!
Top, dank je! Het is inderdaad nu ook zichtbaar bij MijnKPN.

Reageer