Beantwoord

Geen verdubbeling datalimiet KPN Compleet, maar de helft ervan.

  • 25 May 2019
  • 3 reacties
  • 1285 keer bekeken

Ik heb een KPN 2017 Zorgeloos abonnement, daarmee zou ik een datalimiet van 25 GB hebben. Maar ik het ook KPN Compleet, waarmee mijn data tot de 50 GB zou oplopen. Nu zag ik deze limiet ook altijd staan in de app of in Mijn KPN, maar deze maand zie ik daar 37096 MB staan. Ik heb aanvankelijk driemaal 5 GB geschonken d.m.v. MB's delen aan mijn familieleden, maar dan zou ik aan zo'n 35000 MB moeten komen, bovendien heb ik de afgelopen week nogmaals 5 GB gedeeld. Dus dat kan het niet zijn. Waar blijven de ontbrekende 15 GB? Net nu ik die deze maand nodig heb?

icon

Beste antwoord door mopringles 27 May 2019, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi mopringles, welkom! De waarde achter de schuine streep zou altijd je volledige bundel moeten zijn. MB's die je hebt weggegeven worden aan de linkerkant van de streep meegeteld als verbruikte data. De enige manier waarop de waarde achter de streep lager kan zijn is als je abonnement in de loop van een maand is gewijzigd waardoor je bundelhoogte verandert. In dat geval worden er MB's naar rato weergegeven. Heb je onlangs iets veranderd, of verlengd? Als je dat niet zeker weet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.
Op 9 mei is mijn verlengde contract ingegaan. Jouw uitleg zou zou daarmee in overeenstemming zijn, net iets meer dan 25% van de maand verstreken. Maar ik niem het wel contractverlenging, omdat het inhoudelijk hetzelfde was als mijn vorige contract, maar in wezen is het natuurlijk een nieuw contract met dezelfde voorwaarden. Hiermee verviel dus ook de datalimiet van 1 tot 9 mei. Helder.
Of ik er blij mee ben is een tweede...
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dat verklaart het inderdaad dan. Dan is er, gelukkig, niets misgegaan. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou niet ideaal is. In juni heb je weer de bundel zoals normaal.