Beantwoord

Geldt combivoordeel ook als je alléén mobiel abo met 097-nummer hebt?

  • 28 January 2023
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Stel, je hebt een thuisabo bij KPN èn een mobiel data-abo, met een 097-nummer dus. Heb je met die combinatie dan ook recht op combinatievoordeel zoals korting(en) en gratis pluspakket?

 

icon

Beste antwoord door RBxx 28 January 2023, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ik combineer KPN Thuis met Mobiel Internet (data only), krijg ik het Pluspakket ook gratis?

Nee, de prijs van jouw abonnement blijft gelijk. Als je KPN Thuis combineert met alléén KPN Mobiel Internet (data only) dan krijg je geen Combivoordelen op jouw KPN Thuis abonnement. Wel kun je genieten van mobiel Combivoordelen, zoals € 5,00 korting op KPN Mobiel. Heb je naast KPN Mobiel Internet nog meerdere KPN Mobiel abonnementen op jouw adres, dan kun je met KPN Mobiel Internet ook MB's delen.


bron ⬇

 

Hallo @RBxx duidelijk, géén gratis pluspakket bij data-only sim en wel bij mobiel simonly.

Bedankt voor het meedenken.

Case closed.

 

Hallo  @TvG2016 Jarco, ik kan binnen TotaalTV niet reageren, maar het artikel over de prijsverlaging van de Simyo-bundels klopt maar ten dele.

De belbundels zijn €1,- duurder geworden en de internetbundels goedkoper.

In mijn geval: was het €5 (bellen) + €4 internetten = €9

wordt €6 (bellen) + €3 internetten, blijft dus gewoon €9, niks goedkoper dus.

Want je kunt niet alleen internet afnemen, het is altijd i.c.m. een belbundel.

In sommige gevallen is het dus bij bepaalde internetbundels goedkoper geworden, mnaar de prijsverhoging van €1 voor de belbundel moet wèl even meegenomen worden, het voordeel is dus minder groot of zelfs geen voordeel .

Ik zou het artikel er even op aanpassen.

 

Beetje offtopic, maar het gaat in dit betreffende artikel over de trend dat KPN het internet-deel van abonnementen goedkoper maakt. In het geval van Simyo kan dit leiden tot een lagere maandprijs van het totale abonnement. Kan maar hoeft niet. Net als bij TV+ abonnementen de prijs van het internet-deel goedkoper wordt maar uiteindelijk de maandprijs inclusief tv-abonnement gelijk of zelfs duurder kan uitvallen.