Beantwoord

Gevoel van misleiding. Waarom krijg ik geen entertainmentkorting?

  • 24 March 2023
  • 6 reacties
  • 489 keer bekeken

Goedendag.

 

Ik heb mijn losse abonnement voor Netflix opgezegd en weer aangezet via KPN.

In de veronderstelling dat ik entertainmentkorting zou gaan krijgen.

Maar die krijg ik dus niet. Waarom niet? Nou ik zal het zelf beantwoorden.

Mijn abonnementen zijn van voor 2019. Ik heb in dit forum moeten terugvinden dat dit de reden is.

Maar….. Als ik naar de KPN website ga staat dit nergens duidelijk vermeld.

Als ik ga kijken naar voordeel kun je alleen maar kiezen voor combivoordeel en als je dan kiest voor de link alle voordelen (en ale voordelen betekend voor mij alle voordelen dus wat voor abonnement je dan ook hebt van wanneer dan ook want daar wordt niets over gezegd) kom je bij het volgende uit:

 

Ontdek de combivoordelen

Elke maand € 5,- Entertainmentkorting

Combineer Mobiel en Internet met Entertainment en krijg elke maand € 5,- Entertainmentkorting. Met keuze uit Viaplay, Netflix, Spotify, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate of Film1.

Bekijk Internet

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Heb je KPN Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk KPN Mobiel abonnement op jouw adres. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest.

Bekijk telefoons

Gratis Pluspakket

Combineer Internet, TV * en Mobiel en krijg gratis meer zenders, meer films en meer series met het Pluspakket.

* m.u.v. Telfort

Bekijk Pluspakket

 

Dit heb ik dus allemaal. Van na 2019 of niet maakt geen moer uit, wordt ook niet gevraagd of vermeld.

Ik heb dit gewoon allemaal dus ik wil ook graag de entertainment korting.

 

Dank u.

 

Vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 March 2023, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

De voorwaarden die u hier plaatst behoren bij de huidige abonnementsvorm. Bij oudere abonnementsvormen zat bij bijvoorbeeld gratis Spotify.  Zit er nu niet meer in. De entertainmentkorting is er zover ik weet vanaf het Hussel pakket.  U zou dus op zoek moeten naar de voorwaarden die bij uw abonnementsvorm horen.

En dat is dus wat ik bedoel. Ik moet dus “op zoek gaan naar”. Is dat niet wat vreemd? Is het niet logisch om meteen bij combivoordeel te zetten dat dit alleen geld voor nieuwe abonnementen en dat de oudere abonnementen weer eens achter het net vissen?

Bedankt.

Reputatie 2

Ik heb dus precies hetzelfde.

Gisteren mijn mobiele abonnement verlengd via Mobiel.nl en daar gaven ze aan als combivoordeel: 2,50 korting per maand, onderling gratis bellen, MB's delen, 5 euro entertainmentskorting en gratis pluspakket icm TV.

Vwb pluspakket konden wij destijds kiezen tussen ESPN en Pluspakket, gekozen voor ESPN. Volgens de klantenservice komen wij niet in aanmerking voor de entertainmentkorting omdat we al ESPN gratis hebben. Viel niet over te praten en toen ik aangaf dat ik me dan maar elders ging orienteren omdat er goedkopere alternatieven zijn was de reactie dat ik dat dan maar moest doen………….

Reputatie 7
Badge +24

Als je entertainmentkorting wil: gewoon bellen naar KPN en uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Is mogelijk nog goedkoper ook.

Let wel: geen gratis ESPN meer. 

Dank je Nick.

 

Ik ga het vragen.

Reputatie 7
Badge +28

Een aantal jaren terug waren de abonnementen inderdaad gebaseerd op KPN Compleet. Later werd dan vervangen door KPN Hussel en nu heet Hussel Combivoordeel. 
 

Tegenwoordig hebben Hussel en Combivoordeel inderdaad ook het pluspakket gratis bij de combinatie met een mobiel abonnement. 
 

Heb je geen behoefte aan een gratis ESPN-pakket?, dan zou een overstap naar de huidige abonnementen een idee kunnen zijn. 

Maar let op: je gaat na de overstap naar het huidige KPN TV +, wel meteen een jaarabonnement aan. 
 

Nieuwe KPN+: