Beantwoord

Glasvezel aansluitpunt niet ingesteld, geen internet sinds 30 april

  • 1 May 2022
  • 17 reacties
  • 242 keer bekeken

Vanaf 30 april hebben wij een abonnement op glasvezel internet.

Helaas kunnen we geen verbinding maken met de glasvezel omdat het aansluitpunt niet is ingesteld.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 May 2022, 22:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u bestaande klant of nieuwe klant van KPN? 

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Emb MD, dat is niet zo handig 🙁

Net als Nick ben ik benieuwd hoe het verder precies zit. Hadden jullie al een abonnement bij KPN dat is omgezet naar glasvezel of komen jullie helemaal nieuw bij ons? Hebben jullie nog wel verbinding via de koperlijn? 

Ik kijk graag even mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ik had een abonnement op XS4ALL via DSL. Ik heb van KPN nieuwe apparatuur gekregen voor glasvezelaansluiting.

Reputatie 7
Badge +24

Ik had ...

U had? Verleden tijd dus? Dat heeft u opgezegd ofzo? En nu heeft u dus geen internet? 

Wanneer is de glasvezelkabel binnen gebracht? Hoe ziet het glasvezel aansluitpunt er nu uit? Zo?

Of zo?

 

Zoals ik al zei, is de KPN-glasvezeldoos niet geïnstalleerd. Op dit moment hebben we alleen internet uit de XS4ALL box via DSL.

Reputatie 7
Badge +24

Zoals ik al zei, is de KPN-glasvezeldoos niet geïnstalleerd.

"ingesteld" schreef u. Maar hij is er dus helemaal niet? Is het oranje kabeltje wel binnen? Wanneer is die binnen gebracht? 

Op dit moment hebben we alleen internet uit de XS4ALL box via DSL.

Mooi 👍

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus je hebt wel internet op het moment @Emb MD, top!

Zou je nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken hoe het er voor staat met je bestelling bij KPN. 

Ik heb ingevuld, natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Emb MD!

Ik zie dat er op de 30e wel een monteur van KPN langs is geweest om je aan te sluiten, maar dat die genoteerd heeft dat er nog geen glasvezel aanwezig is in de woning. Verder staat er niets op de monteursbon. Heeft deze monteur ook aangegeven wat nu de vervolg stappen zijn? Voor zover ik kan zien, zal KPN Netwerk (de partij die het glasvezelnetwerk aanlegt) nog contact met je op moeten nemen om de glasvezel de woning binnen te brengen. Pas als dat is gedaan, kunnen wij als KPN de internetprovider, wat voor je betekenen. We hebben hier maar zeer beperkt inzage in de aanleg van glasvezel, maar wat ik zie staan is dat het pand leeg stond op het moment van de aanleg, waardoor de glasvezel niet binnengebracht kon worden.

Wat ik je nu aan wil raden, is dat je zelf contact opneemt met KPN Netwerk, om na te vragen hoe ze er voor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog aangesloten kan worden. Dan heb je direct de juiste partij te pakken om verder alles in gang te zetten!

Zodra jouw glasvezelaansluiting gereed is gemeld, kunnen wij het verder oppakken. 

 

 

Dank u wel. Heel mooi.

De monteur zei dat hij het bedrijf zou verwittigen om het huis op glasvezel aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Emb MD, ik zie dat ze de afgelopen dagen meerdere keren hebben geprobeerd om je te bereiken maar dat dit niet lukt. Ik zie daar een ander mobiel nummer bij staan dan je in je forumprofiel in hebt gevuld, zal ik dat nummers anders doorgeven als het juiste contactnummer?

Hallo. Bel liever   06****. Dank u.

Reputatie 7
Badge +20

Het juiste nummer is vandaag doorgegeven, daar zullen ze je op korte termijn op gaan bellen om het vervolg hiervan te regelen! 

Hallo.

Sinds april heb ik de tv-box overgedragen aan uw bedrijf.Maar ze nemen nog steeds geld van me aan voor televisiediensten. Waarom?

Ik weet niet eens bij welke telefoniste ik zit. KPN, XS4ALL?

Glasvezeltoegangspunt niet geïnstalleerd ...

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn excuus voor de late reactie @Emb MD, op de 1 of andere manier heb ik 'm helemaal gemist. 

Omdat je bestelling nog niet door is gelopen (doordat je nog niet aan bent gesloten op glasvezel) heb je nog steeds je oude abonnement waar tv bij in zit. Je zou er dus ook nog gebruik van kunnen maken, als je de apparatuur niet al terug had gestuurd. 

Ben je inmiddels wel gebeld door de aannemer en zit er schot in de zaak?

Sinds april heb ik de TV-box overgedragen aan uw bedrijf!!!

Helaas heeft niemand ons meer gebeld. 

Ik denk dat ik zal vragen om ontbinding van het contract, ben al moe.

Slechte houding van het bedrijf!

Reputatie 7
Badge +20

Wat jammer dat dit nog steeds niet goed gaat 🙁

Op zowel op 31 mei als op 3 juni is de volgende notitie in ons contactsysteem gezet:

‘klant is volgens aannemer telefonisch niet bereikbaar om afspraak te maken. Klant gebeld, geen gehoor. Terugbelverzoek verstuurd aan klant, deze blijft tien werkdagen openstaan. Vraag aan klant is of deze gemiste oproepen heeft, graag de klant het nummer van KPN Netwerk geven (088-0063744) om naar toe te bellen’

Het lukt dus gek genoeg nog steeds niet om je te pakken te krijgen, maar hoe dan ook wachten ze nu op het moment dat jij contact met ze opneemt, via 088-0063744. Hopelijk komt het balletje dan snel aan het rollen!