Beantwoord

Glasvezel beschikbaar maar kan het niet bestellen?

  • 29 July 2019
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Badge
Ik heb een mobiele abonnement van Telfort en heb ingetekend voor Telfort compleet.
De website kpnnetwerk geeft aan dat glasvezel op mijn adres beschikbaar is. Ook Telfort geeft op mijn mobiel aan dat glasvezel gereed is. Ik wordt doorgezet naar KPN doorgezet en dan kan het niet!!!
Vraag 1. Wanneer kan ik gebruik gaan maken van de glasvezel?
Vraag 2. Ik heb van Telfort een aanbieding gehad voor compleet, hoe gaat het nu verder nu Telfort niet meer gebruikt wordt??
Ik heb met ingeschreven voor glasvezel en moet eenmalig 1600€ betalen!
Hoop op antwoord, vriendelijke groet André Jutte
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 August 2019, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goede vraag, André! Wil je jouw postcode en huisnummer invullen op je profiel, en hier even laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit verder voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, André. Ik ga ervan uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt. Als dat niet zo is, reageer alsnog en vul je profiel in 🙂
Badge
Sorry Eric, ik moest het forum verlaten voor werkzaamheden.
Mijn postcode is ******* huisnummer **

Ik ben een aantal jaren als vrijwilliger actief bezig geweest om glasvezel in ons dorp te krijgen, nu is er glasvezel maar niet operationeel. Van verschillende kanten krijg ik geregeld de vraag wanneer de glasvezel actief wordt.
Vriendelijke groet,
André Jutte

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, André! Dank voor je gegevens. Ik heb gekeken en ik zie het 'probleem' al. Er is inderdaad glasvezel beschikbaar, maar dit is nog niet helemaal klaar. Dat verwachten we eind deze maand. Vanaf dat moment kun je via ons, of Telfort, glasvezelinternet bestellen 🙂