Beantwoord

Gratis zenderpakket aanmelden

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Sinds 31-7 ben ik overgestapt naar KPN. Op mijn account zie ik nog steeds niet mijn voordeel voor gratis zenderpakket staan.(In de bestelling /overeenkomst Fox Sport aangegeven) Nu heb ik geprobeerd mijn thuisabonnement zelf toe te voegen aan mijn huidige KPN compleet maar krijg steeds de foutmelding "Aanmelden voor KPN compleet lukt (nog) niet"

Tevens is op mijn recentste factuur te zien dat het maandbedrag van Fox Sport ( €9,99) gewoon in rekening is gebracht.

Kunt u voor mij nagaan waar/wat is er mis gaat?

Gr. Dennie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dennier
Dit kan webcare wel voor je nakijken alleen hebben ze dan wel je gegevens nodig.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Hallo @Dennier, welkom op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zo te zien was KPN Compleet wel actief, maar enkel voor twee 06-nummers. De vaste aansluiting was daar niet aan gekoppeld, daardoor is het Fox Sports pakket niet gratis op de factuur. Ik heb het vaste abonnement er nu aan toegevoegd, zodat dat alsnog geactiveerd kan worden met het Fox Sports zenderpakket als gratis optie. Je zult hierover ook een mail ontvangen die de wijziging bevestigd, laat je me weten of je die ontvangen hebt?
Tot op heden nog geen mail ontvangen maar ik kan op mijn account zien dat mijn thuisabonnement is toegevoegd aan KPN Compleet en zenderpakket Fox Sports is nu gratis, dus het lijkt me dat dit keurig is geregeld.

@Jasper bedankt voor je service.
Reputatie 7
Graag gedaan! Gek dat de bevestiging niet is verzonden, maar de wijziging zelf is wel afgerond. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂