Beantwoord

Het lukt mij niet om met alle mobiele abonnementen MB's te delen

  • 30 January 2023
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Het lukt niet om mb's te delen met mijn zoontje,

Wij hebben met 4 in ons gezin een abonnement en zijn alle 4 aangemeld.

Maar als ik mb's wil delen kan ik maar uit 2 personen kiezen ipv 3.

Wat kan ik hier aan doen?

 

Groetjes Debora 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 January 2023, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Deboragm ,

MB's delen lukt niet

Controleer eerst of alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Combivoordeel en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan is dat mobiele nummer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Combivoordeel.

Meld het mobiele nummer dan snel aan voor KPN Combivoordeel:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal tien telefoonnummers aanmelden voor één KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van KPN een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met KPN op: 0800 0402 (gratis).

 

bron: 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Deboragm. Welkom op het het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om Mb's te delen. Ik zie dat Noordzee hierboven al een antwoord heeft gegevens op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen?