Vraag

Hoe kan ik mijn Telfortdiensten omzetten naar KPN? En waar moet ik rekening mee houden als het gaat om de combivoordelen?

  • 25 January 2023
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

Momenteel heb ik een internet + TV abo wat stamt uit de Telfort tijd. Nog erg tevreden mee en is mooi meegegaan naar glas onlangs. Daarbij heb ik op dit adres ook nog een telfort tft mobiel abo. Met een belbundel uit 2015 en die wil ik wijzigen. Dan komt het oude tft abo te vervallen en zal ik naar een KPN mobiel SIM only abo moeten. Uit eerdere berichten hier maak ik op dat dan het huidige Telfort combivoordeel (ESPN compleet) helaas komt te vervallen. Om in aanmerking te komen voor husselvoordeel van KPN zal ik dan ook met internet en TV naar een nieuw KPN abo moeten. Mocht dit niet kloppen dan hoor ik dat graag. 

Hoe zou ik een dergelijke wijziging in gang kunnen zetten? Kan dit via MijnKPN? Daar zie ik bij aanpassen van mobiel abonnement alleen maar oude Telfort opties/bundels. Of is het een kwestie van een compleet nieuw KPN abo aanvragen voor zowel Internet + TV als ook voor mobiel?

Overigens is dit dan wel een moment om wat verder te kijken en te vergelijken met andere aanbieders

Alvast dank,

Jelmer 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@JelmerG Welkom op het forum. 

Voor zover bij mij bekend is het zo dat als je nog een oud Telfort abonnement hebt. En je over gaat naar een mobiel Hussel abonnement, dat je je zenderpakket kunt behouden. 

Op het mobiele abonnement krijg je dan de combivoordelen, op het oude abonnement krijg je dan de voordelen zoals ze eerder waren. 

Je zou uiteraard ook op de website kunnen kijken of helemaal overgaan naar KPN niet voordeliger is. 

Voor de wijziging kun je contact opnemen met mijn collega's op 0800-0402. 

Zij kunnen ook met je doornemen wat het aanbod op dit moment is. Ook kunnen ze kijken welke kosten passen bij je wensen, en of je wellicht voordeliger uit kunt zijn! 

Reputatie 5
Badge +4

Ik had TFT internet, TV en telefoon en Telfort sim-only. 
Door een aantrekkelijke aanbieding met mobiel over naar KPN in juli 2021. 
De voordelen bij TFT bleven gelijk. 
Sindsdien regelmatig gekeken of KPN Hussel voordeliger zou zijn. 
Maar het werd alleen maar duurder, dus niets gewijzigd. 
Â