Beantwoord

Hoeveel Mb's kan ik per keer delen, als het nummer van mijn zoon om is gezet van Lebara naar KPN?

  • 5 June 2022
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

06 nummer zoon van lebarra omzetten naar mijn kpn, hoeveel mb/gb kan ik met hem delen per keer??

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 June 2022, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @JohnnydeV , net zo veel als je wilt, je moet voor jezelf minimaal 50 overhouden, maar dat houdt het systeem in de gaten, je kunt dus nooit teveel weggeven.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @JohnnydeV, het antwoord op jouw vraag kun je vinden op de KPN Kennis Bank: Alles over mb's delen. Zolang je maar voor jezelf 50MB aan data overhoud, kun je zoveel delen als je wil. Je kunt per handeling max 5000MB in 1x delen. 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een  Unlimited  abonnement maar je kunt maar max 5000 mb delen en niet meer zoals wordt gesuggereerd.

10.000 mb oftewel 10 GB naar een gekozen nummer in een gezinslid delen is niet mogelijk de max totaal zal wel 50GB zijn wat je kunt delen maar niet naar 1 nummer bijv. en precies zoals in de het overzicht wat hierboven staat vermeld aan keuze, een andere mogelijkheid is er niet.

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt per keer max 5GB delen, maar dat kun dus meerdere malen. Ik deel ook mb's met mijn partner en kan gewoon tot 50GB delen. Niet in 1 keer, maar wel dus 10x 5GB.Â