Vraag

Hou ik mijn combivoordeel als ik mobiel opzeg?

  • 19 February 2023
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Sinds lange tijd heb ik een TFT abonnement met combivoordeel van € 5,00 korting.

Tevens heb ik een mobiel KPN abonnement.

2 vragen:

  • als ik het mobiel abonnement opzeg blijft de korting gehandhaafd? (volgens de voorwaarden wel).
  • waarom moet ik als ik mijn abonnement wil verlengen met nieuw toestel € 8,00 meer betalen? (Ben met Samsung a33  €17,00 en bij KPN €25,00)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Waar staat dat in de voorwaarden?
Combivoordeel is normaal wat het zegt. Als je niet (meer) combineert dan is er ook geen voordeel.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peter1313 ,

Wat betreft de korting :Als jij zegt dat het in de voorwaarden staat dat het niet uitmaakt, dan zal dat zo zijn. Jij hebt natuurlijk geen standaard KPN-abonnement. 
 

Wat betreft de verlenging van je mobiel abonnement: Je kunt ook jouw huidige abonnement ongewijzigd laten doorlopen en die gewenste telefoon ergens kopen. Dan heb je ook niet te maken met een toestellening. 

Ik had graag van een medewerker van KPN willen horen ( liefst zwart op wit) of dit combivoordeel blijft gelden zoals het in in de "Voorwaarden ex-Telfortklanten” staat.

“Heb je Internet en Interactieve TV van Telfort, dan kun je kiezen uit drie voordelen: € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement óf Gratis Pluspakket óf FOX Sports Eredivisie”.

 

Reputatie 7
Badge +21

De KPN medewerker komt door de drukte hier binnen een paar dagen met een reactie.

Op basis van de genoemde voorwaarden blijft mijn verwachting, dat het combivoordeel zal vervallen. Jouw quote is maar een deel van de uitleg onder punt 2.1 die begint met “Als je een Telfort Mobiel abonnement hebt gecombineerd met een product voor Telfort thuis….
Volgens mij is echter punt 2.2 “De voordelen van meerdere KPN en Telfort producten“ van toepassing. Maar ook dat is een combivoordeel. Zonder combi geen voordeel.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Peter1313, goed dat je jouw vraag hier stelt.

Om Combivoordeel te ontvangen moet je 2 of meer abonnementen van KPN en/of Telfort hebben. Als ik jouw bericht goed begrijp, heb jij Telfort Thuis en KPN Mobiel. Je komt daarmee inderdaad in aanmerking voor Combivoordeel.

Zeg je het KPN Mobiel abonnement op, dan heb je nog maar 1 abonnement: Telfort Thuis. Je voldoet daarmee niet meer aan de voorwaarden voor Combivoordeel. En dus komt de 5 euro korting ook te vervallen.

Meer over Combivoordeel lees je hier: