Beantwoord

Huishouden aanmaken en nieuw mobiel nummer toevoegen aan KPN Compleet

  • 4 September 2019
  • 6 reacties
  • 914 keer bekeken

Voor mij geldt hetzelfde probleem zoals omschreven is bij de gerelateerde topic.
Ik kan nergens een huishouden starten!? en de mb delen van de personen die in het overzicht van mijn kpn staan vermeld.

In de bijlage een schermfragment (van de tel app) waarbij u ziet dat ik niet verder kom dat dit scherm.
Ook via een browser geprobeerd, maar dit resulteerd in hetzelfde probleem.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 September 2019, 15:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @W van Ooijen. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het niet lukt om alle diensten aan te melden voor de KPN Compleet voordelen. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @W van Ooijen. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat het niet lukt om alle diensten aan te melden voor de KPN Compleet voordelen. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Beste Vikash,

ik was een paar dagen niet in staat om te reageren, vandaar.
Ondertussen heb ik een paar problemen erbij gekregen met het 06 abonnement.
Ik zal ze hieronder even noemen.
  1. Ik kan geen huishouden starten met het 06 nummer dat ik onlangs heb toegevoegd. Hierdoor kan ik waarschijnlijk ook geen MB's delen. (forum profiel heb ik voorzien van extra info)
  2. het abonnement van 2Gb zou verdubbelt moeten worden na afsluiting van het abonnement. Echter is dit nog niet gebeurd. Wat gaat hier mis?
  3. Bij afsluiting van het abonnement stond duidelijk € 14,00 per maand. Op de ontvangen (per mail) overzicht van de bestelling staat ook € 14,00 per maand. Echter wordt er nu per maand € 19,00 afgeschreven. Hoe kan ik dit rechtzetten (of is dat via deze weg?)
Ik hoor graag je reactie / oplossing hierin.
Reputatie 7
Badge +21
Dit heeft allemaal te maken met de KPN Compleet voordelen. Op het moment dat de KPN Compleet voordelen actief zijn ontvang je 5 euro korting op het mobiele abonnement, kan je MB's delen en worden jouw MB's verdubbeld. Ik heb geprobeerd om het mobiele abonnement aan te melden en dat is gelukt. Je ontvangt dus vanaf nu alle voordelen vanuit KPN Compleet! ☺️
Beste Vikash,

ik zag de berichten al binnenkomen. Bedankt daarvoor.
Alle problemen zijn opgelost.

bedankt voor de snelle reactie en de goede service. Top!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @W van Ooijen !☺️

Reageer