Beantwoord

Hussel korting ontbreekt na aanvragen mobiel abonnement

  • 12 February 2023
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds december een abonnement, maar helaas ontbreekt de korting. Afgelopen week telefonisch contact gehad en na 45 minuten is er korting toegekend op mn mobiele abonnement. Op mijn thuis abonnement (de husselkorting) is niet toegekend. Hier heb ik wel recht op, gezien het feit dat ik 2 abonnementen heb. Ik zie dit dan ook graag zo spoedig mogelijk aangepast worden. Ik ben het ook al  2 maanden aan het proberen om toe te voegen maar dit lukt niet. Zie het te veel betaalde bedrag dan ook graag teruggestort of verwerkt in de komende facturen. 

Vindt het erg bijzonder dat dit niet automatisch wordt verrekend. Niet echt klantvriendelijk als je al zoveel betaald per maand. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 February 2023, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ingrid-92 ,

Op een thuisabonnement krijg je geen Husselkorting. Wel krijg je het pluspakket gratis zolang je een mobiel abonnement hebt en kom je in aanmerking voor maximaal één entertainmentkorting van vijf euro per maand. Op één van de pakketten uit dit schema: 

Let niet op de prijzen van internet, die gelden voor de huidige KPN+-abonnementen.

Hallo @Noordzee 

Bedankt voor je bericht! Hier heb ik dus wat aan, super bedankt! Beter dan 45 minuten aan de telefoon met iemand van de klantenservice! 

Fijne zondag!

Reputatie 7
Badge +28

Graag geholpen, fijne zondag verder.👍