Beantwoord

Hussel nemen zonder mobiel abonnement erbij

  • 27 June 2022
  • 14 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Wij hebben nog een oudĀ Internet en TV abonnement met alleen vaste telefonie.

Is het ook mogelijk om Hussel te nemen met vaste telefonie en zonder mobiele abonnement?

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 27 June 2022, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

BesteĀ @em_we,

Ja hoor dat is mogelijk, zie hieronder:

Internet + TV

Dat kun je zelf helemaal samenstellen.Ā 

Reputatie 1

Beste Dennis,

bedankt voor de informatie, maar als ik inlog en het abo ga aanpassen naar Hussel Internet 1GB met TV zie ik in het overzicht geen korting staan.

Beste Dennis,

bedankt voor de informatie, maar als ik inlog en het abo ga aanpassen naar Hussel Internet 1GB met TV zie ik in het overzicht geen korting staan.

Hallo @em_weĀ thuisabonnementen kennen ook geen korting, dat is alleen voor nieuwe klanten.

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @em_weĀ 

Hussel is een kortingsregeling met kortingenĀ als jeĀ KPN Internet thuis combineert met Ć©Ć©n of meer mobiele abonnementen.Ā https://www.kpn.com/hussel.htm

Geen combinatie = geen korting

Reputatie 1

Ok duidelijk, ga toch over op Hussel is namelijk net zo duur al mijn huidige abo maar heb dan wel 1GB i.p.v. 1ooMB Internet

Iedereen bedankt voor de informatie.

Ā 

Reputatie 1

Ben inmiddels over op Hussel, maar ik had nog een vraag.

Ik heb toen via mijn KPN even gekeken wat de mogelijkheden waren bij een overstap naar Hussel en ik zag dat ik dan een nieuwe interactieve TV ontvanger en de KPN box 12 toegestuurd zou krijgen, maar ik heb tot vandaag niets ontvangen.Ā Heb ik misschien niet goed gelezen of moet dat nog komen?

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @em_we! Fijn dat het gelukt is om naar Hussel over te gaan. šŸ™‚ Als je huidige apparatuur nog geschikt is dan ontvang je geen nieuwe apparatuur wanneer je het abonnement wijzigt. Zag je dit in je MijnKPN bij het aanvragen van de wijziging? Op kpn.com wordt dit namelijk wel aangegeven, maar dat is dan alleen van toepassing wanneer je als nieuwe klant overstapt naar KPN.Ā 

Als je wel het idee hebt dat je huidige apparatuur oud is, dan kun je via de servicetoolĀ apparatuur controleren en omruilenĀ kijken of je het daar om kunt ruilen. Mocht die aangeven dat je apparatuur nog up-to-date is, dan weet je dat het goed zit en er geen omruil nodig is. šŸ™‚

Reputatie 1

Hallo Sanne,

Ik zag het in mijn KPN, apparatuur werkt gewoon. Ik heb de V10 ben er blij mee šŸ˜‰ alleen was het leuk geweest om een nieuwe ITV ontvanger te mogen ontvangen, heb nu nog een Arris 2952 en deze blijft soms wel even hangen en moet ik steeds weer opnieuw opstarten.

Reputatie 7
Badge +17

Erg gek, dan zal ik dat sowieso doorgeven aan de communicatiecollega's. Ik zie ook geen nieuwe apparatuur op je bevestiging staan, en normaliter krijg je al snel mailtjes dat je apparatuur onderweg is. Dus ik verwacht niet dat er binnenkort een pakketje komt (in elk geval niet van ons). Gelukkig dat je blij bent met je modem! Alleen de ontvanger dus nog, dan pakken we die aan. šŸ˜„ Hoe is die aangesloten op je modem? Mocht je een draadloze verbindingsset gebruiken, of zit er een switch tussen, zou je de ontvanger dan eens rechtstreeks met een internetkabel op je modem aan willen sluiten? Ik ben benieuwd of hij dan ook nog hapert.Ā 

Reputatie 1

Ontvanger zit aangesloten op een switch en dat kan ook niet anders omdat ik maar een utp kabel naar de woonkamer heb liggen en heel veel apparatuur, maar ik ga vanavond eens proberen om hem rechtstreeks aan te sluiten. Het gebeurt ook niet vaak maar is wel vervelend.

Reputatie 7
Badge +17

Kan ik me voorstellen, maakt het TV kijken er niet leuker op. šŸ˜… Het is puur even om te testen, mocht het dan ook haperen dan zoeken we ergens anders. Mocht het dan goed gaan, wil je dan laten weten welk type switch je precies gebruikt? Ik hoor je bevindingen graag!Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Ook hier nieuwsgierig welk type switch het is, wat vooral van belang is is dat deze switch igmp snooping ondersteund. Dit zorgt er voor dat het TV signaal goed wordt doorgestuurd.Ā 

Zie dit topic van wjb waar een goede en duidelijke uitleg staat.

Reputatie 1

Gister avond met allebij de opties geprobeerd en geen storing, maar zoals gezegd gebeurd het soms wel een soms niet.Ā  Trouwens heb ik een Netgear plus GS105E switch.

Reputatie 7
Badge +17

Die heeft IGMP snooping, dus dat zit snor. Mocht het toch weer gaan haperen, test het dan een poosje rechtstreeks bekabeld. Zo kunnen we in elk geval uitsluiten dat we het wel of niet in de switch moeten zoeken. šŸ™‚