Beantwoord

Hussel vs KPN Compleet

  • 20 July 2022
  • 17 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties

Momenteel heb ik nog een oud Alles in één abonnement met KPN compleet voordelen. Ben nu aan het kijken waar ik op uit kom met een hussel abonnement (100 mb). Daarbij heb ik een vraag over het Pluspakket. Dat zit nu - met pakketkorting- in het oude pakket. Bij hussel zou dit er -gratis - ook in zitten.

Als ik in mijn account kies voor hussel, zit het pluspakket er nog los in voor 6,99. Zet ik dit uit, dan wordt het abonnement uiteraard 6,99 goedkoper. Mijn vraag: zit het pluspakket als ik het hier uit zet, nog wel in het aangeboden husselpakket.?? De doorhalingen bij “Verwijderde opties”maken het er niet duidelijker op.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2022, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Hallo @r_k het pluspakket bij Hussel is alleen gratis als je naast een thuisabo ook minimaal 1 mobiel abo hebt van KPN.

 

Reputatie 5
Badge +6

@JanD 

Ik heb 2 mobiel abo's.  

Reputatie 5
Badge +6

Mijn abonnement is gewijzigd en gereed gemeld door KPN. Hoe lang duurt dan het doorvoeren van de wijzigingen in Mijn KPN? Het betreft geen technische aanpassingen, alleen administratief (Alles in één naar Hussel met dezelfde inhoud).

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Hallo @r_k wanneer je de wijziging terug kunt zien in MijnKPN, dan heeft KPN het hele administratief/technische project afgerond, ,zoland dat nog niet gereed is zie je ook nog niets in MijnKPN, dat kan tot enkele dagen duren voordat je e.e.a. in MijnKPN terugziet.

Het wil ook nog wel eens verschil maken of je terugkijkt via de app of via de website.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @r_k

@JanD

Ik heb 2 mobiel abo's.  

Als die ook een abonnement hebben van KPN dan heb je het Pluspakket er gratis bij. Je hoeft het dan niet aan te vragen bij het wijzigen van je abonnement, het gaat automatisch aan bij de Hussel voordelen. 🙂 Controleer op de dag dat alles ingaat meteen wel goed of de Hussel voordelen actief zijn. 

Reputatie 5
Badge +6

@Sanne_M 

Om alles te controleren zit ik de wachten op de verwerking van mijn wijziging in Mijn KPN. Dat duurt blijkbaar wat langer dan ik verwacht. In een email was alles al gereed gemeld. Ik ben met name benieuwd of mijn oude voordelen van mijn 2 KPN mobiel abo's overeind gebleven zijn. De wijziging betreft alleen het Internet/TV deel van mijn abonnement.

Ik lees op dit forum verschillende ervaringen, ook met nadelige gevolgen voor de telefoon abonnementen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @r_k .

Deze overstap naar KPN Hussel levert jou een financieel voordeel op voor jouw internet en TV-abonnement.

Bij jouw mobiele abonnementen wijzigt niets. Deze worden nu niet automatisch ook KPN Hussel als ze dat nog niet waren. De voorwaarden en prijzen van jouw mobiele abonnementen blijven ongewijzigd.   

 

Reputatie 7
Badge +24

Als u het Pluspakket gratis heeft, vanwege de mobiele abonnementen, dan kunt u het niet uitzetten om zo € 6,99 te besparen. 

Reputatie 5
Badge +6

@Noordzee 

Daar ga ik ook van uit. Maar ik zie het graag bevestigd in Mijn KPN en dat duurt blijkbaar even.

Reputatie 5
Badge +6

@Nick83 

Volgens de opgave van KPN zelf dus wel:

 

Reputatie 7
Badge +28

De verwerking in Mijn KPN kan wel twee dagen duren, maar bij jouw mobiele abonnementen ga je daar niets zien wijzigen. Je hebt namelijk alleen jouw Internet- en TV-abonnement gewijzigd.  

Reputatie 7
Badge +17

Wat @Noordzee zegt klopt als een bus. Voor de mobiele abonnementen verandert niks. 

Mocht met deze wijziging het Pluspakket wel in rekening gebracht worden ineens in het overzicht, dan kun je je voor de zekerheid opnieuw aanmelden voor de Hussel voordelen. Mocht het ook dan nog niet goed gaan, trek hier gerust aan de bel! 

Reputatie 5
Badge +6

​Vorige week woensdag heb ik mijn Internet/TV abonnement gewijzigd. Technisch-inhoudelijk hetzelfde, alleen prijstechnisch anders.   Dat was snel geregeld en per email afgehandeld.

Nu zou ik graag in Mijn KPN willen terug vinden of alles klopt en goed verwerkt is. Daar staat echter nog steeds mijn oude abo. Ben ik te ongeduldig of is er iets anders aan de hand. Als een moderator wil meekijken: bij profiel is compleet beschikbaar.

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Hallo @r_k , je bent inderdaad te ongeduldig, pas als KPN alles in haar systemen heeft verwerkt zie je dat als laatste terug in MijnKPN.

 

Reputatie 7
Badge +17

Voor zover ik kan zien, staat alles in het systeem goed, @r_k. Het kan even duren voor de MijnKPN ook het nieuwe abonnement laat zien. Het kan soms helpen om jouw Thuis abonnement opnieuw te koppelen aan jouw KPN account.

Lees hier hoe je jouw abonnement kunt ontkoppelen van jouw KPN account:

Lees hier hoe je jouw abonnement opnieuw kunt koppelen:

Reputatie 5
Badge +6

@Denise_ 

Dank voor je reactie. Mijn KPN geeft nu de juiste informatie. Ontkoppelen is dus niet nodig.

Reputatie 7
Badge +17

Ah, fijn dat het probleem zichzelf al opgelost heeft. :)