Beantwoord

Husselkorting niet op factuur

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Op mijn factuur van 4 april staat mijn husselkorting van 7,50 niet verrekend. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 April 2022, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carlaj ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Dat is dus het vreemde, de husselkorting heb ik al wel geactiveerd. Als ik inlog bij MijnKPN zie ik het staan: 1 mijn abonnement Internet en Interactieve TV en 2 mijn abonnement KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms.
Bij die laatste staat eronder: 7,50 husselkorting. Maar elke maand wordt het volledige bedrag afgeschreven, zowel bij mijn internet/tv abonnement en bij mijn mobiele abonnement.

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, in dat geval lijkt het me goed als ik even met je mee kijk, @Carlaj. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi Denise, ik heb mijn profiel aangevuld met de gevraagde gegevens.

Reputatie 7
Badge +17

Het mobiele nummer dat in jouw profiel staat, krijgt gewoon € 7,50 korting per maand. Het Unlimited abonnement kost € 32,50. Omdat je een oud-Telfort abonnement hebt, krijg je € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Daardoor kom je uit op € 25,- per maand.

Deze korting krijg je niet op jouw oud-Telfort abonnement. Hierop krijg je geen voordelen, helaas. Dit komt doordat dit abonnement nog de oude Telfort voorwaarden heeft. 

Je zegt dat je 2 mobiele abonnementen hebt. Hiervan is er maar 1 aangemeld voor Husselvoordelen. Het andere nummer kan je zelf aanmelden voor Husselvoordelen. Scroll naar beneden en vul je gegevens in. Klik daarna op ‘Check aanmelding'.