Beantwoord

Husselkorting verdwenen na aanpassing data mobiel abonnement

  • 25 November 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Goedemiddag,

Bij mij word de husselkorting ook niet meer verrekend na aanpassen van mijn abonnement.

Willen jullie hier ook eens induiken?

Alvast bedankt.

 

Gr Willem

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 November 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Willem1979! Dat kan ik voor je doen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zorg ik voor de juiste korting. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 2
Badge

Ik heb nu het zelfde probleem, geen husselkorting op factuur na verhogen aantal mb's.