Beantwoord

Husselkorting verdwenen na aanpassing data mobiel abonnement

  • 7 July 2022
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

I.v.m. de komende vakantie heb ik mijn abonnement gewijzigd naar een hogere databundel, maar met het ingaan van het nieuwe abonnement is opeens de Hussel/combikorting verdwenen, terwijl deze wel bij het kiezen van nieuwe abonnement aangeboden werd.

En als ik nu kijk naar de kosten voor een nieuw abonnement (dus bij een evt. volgende wijziging), staat die Husselkorting er ook niet meer bij.

NB: In MijnKPN staan alle “producten” nog steeds netjes vermeld zoals voorheen, dus zowel internet/tv/vast als alle mobiele KPN abonnementen op ons adres.

Graag jullie aandacht hiervoor

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 July 2022, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @bwvo. Wat vervelend dat jouw Husselkorting is verdwenen na het aanpassen van jouw mobiele abonnement. Ik heb zojuist de korting weer kunnen toevoegen. Onze excuses voor het ongemak!

Beste @Vikash.

Bedankt, ik zie in de KPN app dat mijn abonnementskosten inderdaad zijn aangepast!

Echter voor de tarieven bij “Abonnement wijzigen” lijkt dit nog niet gebeurd. Dan loop ik mogelijk weer tegen hetzelfde probleem aan als ik mijn abonnement weer terug wil zetten?

Reputatie 7
Badge +21

@bwvo Dat verwacht ik niet, maar als dat toch wel gebeurd helpen we je graag verder!😊

Beste @Vikash. OK, ik zal het tegen die tijd in de gaten houden!