Beantwoord

Husselkorting wordt niet in mindering gebracht

  • 11 January 2023
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Al enige tijd KPN thuis (internet + tv) en ook mobiel sinds eind november. Helaas krijg ik de husselkorting, ondanks het toevoegen van mijn mobiel-abonnement ,niet geactiveerd waardoor KPN op de eerste factuur 2x 7,50 teveel heeft afgeschreven. 

Kan dit worden rechtgetrokken? En de husselkorting ook voor de periode erna worden toegevoegd? Gegevens staan in het profiel.

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2023, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo Michael, dat is vreemd. Ik ga dit voor je nalopen. Ik zie op dit adres al een registratie voor Hussel staan met één mobiel nummer. Zal ik het nummer uit jouw profiel daaraan toevoegen? 

Hallo Remco,

dank voor je reactie! Het is inderdaad vreemd aangezien het abonnement wel bij mijn producten staat. En ik er daarmee ook vanuit ging dat het geregeld was.

Fijn dat je het nummer uit mijn profiel alsnog toevoegt aan de husselkorting. Het andere nummer is van mijn vriendin.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Michael1982 ,

Dat aanmelden kun je ook zelf regelen. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Noordzee: uiteraard heb ik dat eerder al geprobeerd, maar helaas werkt dat niet. Ik krijg een foutmelding. 

Reputatie 7
Badge +13

@Michael1982 Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice, klopt dat? Ik zie dat zij de voordelen hebben geactiveerd en een vergoeding hebben doorgevoerd. Mocht er nog iets zijn wat ik kan doen laat het dan weten!

Hoi Remco, 

Klopt, de klantenservice via Facebook ging gelukkig een stukje sneller. Topic mag dicht dus.

Goed weekend!

Reputatie 7
Badge +13

@Michael1982 Fijn om te horen dat het contact soepel verliep. Ik wens je een fijne dag!