Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

  • 25 October 2021
  • 141 reacties
  • 8552 keer bekeken
Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 7

Dat zie ik ook bij mij gegevens: 

...

Het Pluspakket staat er gewoon bij met € 6,99. Wanneer zouden ze dit aanpassen?

 

Reputatie 7
Badge +22

 

Lekker dan! Kan ik eerst € 119,41 betalen, i.p.v. € 112,42. 🙈😂

Reputatie 1
Badge

 

Lekker dan! Kan ik eerst € 119,41 betalen, i.p.v. € 112,42. 🙈😂

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar een Hussel Thuis-pakket en sprak zojuist iemand van de KPN klantenservice via de chat. Deze bevestigde tegenover mij dat hoewel in het systeem correct staat dat het PlusPakket gratis is, dit (nog) niet zichtbaar is in MijnKPN.

Volgens mij komt het screenshot van "Wanneer maken we het gratis?” uit een oude vooraankondiging van toen er nog geen definitieve datum bekend was.

Reputatie 7

Volgens mij komt het screenshot van "Wanneer maken we het gratis?” uit een oude vooraankondiging van toen er nog geen definitieve datum bekend was.

Dat screenshot komt uit de mail die ik op 30 oktober van KPN ontvangen heb met als titel "Gratis Pluspakket".

 

Reputatie 7
Badge +17

​​​Data Only is een bijzonder geval. Ja, Data Only valt onder KPN Mobiel en daarom krijg je korting op een Data Only abonnement als je deze combineert met KPN Thuis. Ook zou je MB's kunnen delen met andere mobiele abonnementen in hetzelfde huishouden. Alleen krijg je met alleen een Data Only abonnement geen voordelen op jouw KPN Thuis abonnement. Ik zal deze informatie ook gelijk toevoegen aan het start bericht.

@Denise_, Toch ga ik KPN geloof ik maar houden aan de belofte die ik zojuist per mail heb ontvangen.

 

Ik heb het even voor je nagevraagd, @wjb. De voorwaarden zijn niet gewijzigd. Je krijgt met alleen een Data Only abonnement nog steeds geen voordelen op jouw KPN thuis abonnement. Met andere woorden, je krijgt geen gratis Pluspakket bij KPN Thuis + KPN Mobiel Internet. Je had deze mail dan ook niet moeten ontvangen, sorry. :see_no_evil:

Reputatie 7

Je had deze mail dan ook niet moeten ontvangen, sorry. :see_no_evil:

Belofte maakt schuld. :wink:

Maar goed, misschien ga ik dat 1GB data only simmetje voor mijn zoon wel vervangen door een sim only met 3GB en onbeperkt bellen.

Nu betaal ik immers voor die 1GB data only sim €5,- per maand en krijg ik geen hussel voordeel op pluspakket en Spotify.

Met een data only sim van 3GB met onbeperkt bellen betaal ik in totaal dan €3,01 (€15,- minus €6,99 gratis pluspakket minus €5,- hussel entertainmentkorting)

Reputatie 7
Badge +28

J

Met een data only sim van 3GB met onbeperkt bellen betaal ik in totaal dan €3,01 (€15,- minus €6,99 gratis pluspakket minus €5,- hussel entertainmentkorting)

Zie ik hier een rekenfout? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7

Met een data only sim van 3GB met onbeperkt bellen betaal ik in totaal dan €3,01 (€15,- minus €6,99 gratis pluspakket minus €5,- hussel entertainmentkorting)

Zie ik hier een rekenfout? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee.

Reputatie 2

Ik heb kpn mobiel, tv, internet en bellen. Uiteraard combivoordeel. Maar internet, bellen en mobiel waren eerst Telfort. Krijg ik ook het pluspakket gratis. Heb geen mail hierover ontvangen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb kpn mobiel, tv, internet en bellen. Uiteraard combivoordeel. Maar internet, bellen en mobiel waren eerst Telfort. Krijg ik ook het pluspakket gratis. Heb geen mail hierover ontvangen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi @Kepala65, we hebben jouw reactie samengevoegd met dit topic. In het startbericht staat meer informatie over het gratis Pluspakket. Het geldt voor klanten die een Hussel Internet en TV abonnement én KPN Mobiel hebben. Deze klanten hebben ook allemaal een mail ontvangen met informatie. Het geldt helaas niet voor oud-Telfort abonnementen. 

Reputatie 2

Opgelost

Ik heb sinds kort KPN thuis glasvezel, nog geen mobiel, of te wel ben nog geen KPN compleet.
Heb dan ook geen email ontvangen over dat het TV Plus pakket gratis zal zijn, maar als ik in mijn KPN kijk, kan ik wel gewoon gratis het Pluspakket aan mijn abonnement toevoegen, hoe zit dit precies? Krijg ik nou wel recht op het gratis pluspakket, en pas 5 euro korting entertainment als ik compleet ben bij KPN?

 

 

@Rem0n. Op dit moment loopt er ook een actie dat je het pluspakket (de eerste) 3 maanden gratis krijgt. Ik denk dat dat het is.

@Rem0n. Op dit moment loopt er ook een actie dat je het pluspakket (de eerste) 3 maanden gratis krijgt. Ik denk dat dat het is.

 

Zou je dan niet zoiets moeten zien zoals bij Film1 3 maanden gratis het geval is?

 

@Rem0n. Ja, dat zou je zeggen. Echter bij eerdere acties stond er in MijnKPN dan ook 0,00 maar inderdaad niet die 3 maanden.

Je krijgt het pluspakket echter alléén gratis als er ook minimaal één mobiel abonnement van kpn op hetzelfde adres is geregistreerd. Jij hebt geen mobiel abonnement, dus dit is absoluut de 3 maanden actie.

Verder is het zo dat i.g.v. een mobiel abo je het pluspakket niet eens aan kan zetten; dat staat dan al aan.

Verder zie ik dat je screenshot het Film1 pakket is.

@Rem0n. Ja, dat zou je zeggen. Echter bij eerdere acties stond er in MijnKPN dan ook 0,00 maar inderdaad niet die 3 maanden.

Je krijgt het pluspakket echter alléén gratis als er ook minimaal één mobiel abonnement van kpn op hetzelfde adres is geregistreerd. Jij hebt geen mobiel abonnement, dus dit is absoluut de 3 maanden actie.

Verder is het zo dat i.g.v. een mobiel abo je het pluspakket niet eens aan kan zetten; dat staat dan al aan.

Verder zie ik dat je screenshot het Film1 pakket is.

@PeterG 

Screenshot eerste reactie was het Pluspakket, screenshot tweede reactie is inderdaad Film1 om te laten zien aan je dat er bij Film1 wel 3 maanden gratis staat, en bij Pluspakket gewoon geheel gratis i.p.v. 3 maanden gratis.

Maar als jij zegt dat echt enkel KPN compleet recht heeft op het gratis pluspakket dan zal je wel gelijk hebben, dan zet ik het ook niet aan.

Het was me namelijk niet helemaal duidelijk of mensen met enkel een KPN thuis Hussle abonnement wellicht recht hadden op het gratis pluspakket, en als je KPN compleet heb, dat je dan ook het pluspakket gratis heb, maar dan de 5 euro korting dus aan een ander pakket kan besteden.

bij Film1 wel 3 maanden gratis staat, en bij Pluspakket gewoon geheel gratis i.p.v. 3 maanden gratis.

Hmm, ja. Apart. Het eerste screenshot (zie rechterkant @Hanna_ ) zou suggeren dat je het pluspakket gratis krijgt dan. Maar dat is raar want dat kan alleen icm 1 of meer mobiele abonnementen op hetzelfde adres. En die heb je niet vermeld je.

bij Film1 wel 3 maanden gratis staat, en bij Pluspakket gewoon geheel gratis i.p.v. 3 maanden gratis.

Hmm, ja. Apart. Het eerste screenshot (zie rechterkant @Hanna_ ) zou suggeren dat je het pluspakket gratis krijgt dan. Maar dat is raar want dat kan alleen icm 1 of meer mobiele abonnementen op hetzelfde adres. En die heb je niet vermeld je.


Klopt, heb geen mobiel abonnement bij KPN, enkel KPN Hussle sinds een aantal maanden.
Vandaar dat ik even benieuwd ben hoe dit nou precies zit?

Reputatie 7

Administratief is het een grote chaos bij KPN.

Ik heb naast mijn KPN Internet en TV geen KPN mobiel abonnement maar een KPN mobiel Internet abonnement en daarmee zou ik niet in aanmerking komen voor een Hussel Entertainmentkorting en/of gratis Pluspakket.

Toch heb ik die mail voor het gratis Pluspakket ontvangen…

...en staat in MijnKPN dat ik in aanmerking kom voor Hussel Entertainment korting en gratis Pluspakket…

...maar helaas moet ik, zoals je hieronder kunt zien, wel gewoon het Pluspakket betalen en is die Hussel Entertainmentkorting ver te zoeken.

Ik hoop oprecht dat KPN deze beloften alsnog nakomt of anders er voor zal gaan zorgen dat die administratieve chaos eindelijk eens gestopt gaat worden en dat er geen loze beloften meer gedaan worden.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @wjb

We zijn ons inderdaad bewust dat klanten zonder mobiel abonnement (Met name de klanten met een data only sim) toch deze e-mails krijgen. Erg vervelend natuurlijk. Ik ga het nogmaals voor je aankaarten, maar er staan volgens mij al acties uit. 

Reputatie 7

Hoi @wjb

We zijn ons inderdaad bewust dat klanten zonder mobiel abonnement (Met name de klanten met een data only sim) toch deze e-mails krijgen. Erg vervelend natuurlijk. Ik ga het nogmaals voor je aankaarten, maar er staan volgens mij al acties uit. 

@Hanna_ en wat te doen met het andere stuk van mijn bericht?

In MijnKPN staat al maanden dat ik Hussel Entertainmentkorting zou hebben terwijl ik dat dus niet krijg. Nu is in mijn geval t.a.v. de Hussel Entertainmentkorting in juli 2020 een keurige regeling getroffen dus daar hoor je me niet over klagen. Maar nu voelt het opnieuw best als een domper dat je wel een lekkermakend mailtje krijgt en dat MijnKPN aangeeft dat het Pluspakket gratis is terwijl dat voor mij dus niet het geval blijkt te zijn.

 

Reputatie 7

Ik kan me goed voorstellen dat dat een domper is inderdaad @wjb, en in MijnKPN hoort die korting natuurlijk ook goed weergegeven te worden. Ondanks dat daar een regeling voor is getroffen laat ik daar wel naar kijken. Hoe het verder gaat met het Pluspakket is eerst even afwachten, het gebeurt in zo’n situatie wel eens dat het toch mogelijk gemaakt wordt om het aan te zetten. Of dat nu ook gaat zijn is nog niet bekend, dat is ook voor ons afwachten. Daardoor kunnen we er ook nog niet veel over zeggen.

Reputatie 7
Badge +22

KPN is voor 3 maanden flink aan het uitpakken:

Sinterklaas en de kerstman is vroeg bij KPN! 😂🤣 Denk dat ik film 1 ook ga aanzetten voor 3 maanden. 😁

P.S. Waarom wordt er op de tv ontvanger over korting gesproken? Op mijn afbeelding is te zien: € 0,00 dan spreek je over gratis en niet over een korting. Zo raken de klanten in de war, misschien beter formuleren?

Reputatie 7
Badge +20

Je ziet kortingen op pakketten die je niet hebt. Daar kan je er enkel een van kiezen om gratis aan te zetten voor 3 maanden. Ik ga het in ieder geval nog even verder uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +22

Vandaag Ziggo Sport opnieuw aangevraagd, eerst afgemeld daarna aangemeld. Eerst betaalde ik € 14,99 per maand, nu voor € 7.49 per maand. :grin::wink: